Forewear představuje putovní recyklované Happy tašky na víno

23. 7. 2020

Čokoláda, káva nebo lahev dobrého vína. To nám většinou přijde na mysl, když chceme obdarovat někoho, pro koho nemáme tak říkajíc dárek na míru. Jak z takovéhoto běžného dárku ale udělat dárek neobyčejný? Společensky prospěšný projekt FOREWEAR přišel s nápadem vložit lahev vína namísto do papírového obalu do putovní recyklované tašky s rodokmenem.

Jak to celé funguje?

Putovní tašky na víno v sobě mají doslova „zašitou“ DNA projektu FOREWEAR, který je postaven na využívání druhotně zpracovaného recyklovaného textilu, který vkusně potisknou. Každý jednotlivý kus šijí švadlenky v chráněné šicí dílně v Chotěboři a design vzniká pod rukama zakladatelky projektu – Markéty Borecké.

„Přemýšlela jsem nad tím, že když už budeme vyrábět udržitelné dárkové tašky, které se jen tak neponičí a nezmuchlají jako ty papírové, bylo by skvělé motivovat obdarované k tomu, aby tašku neuložili jen tak do šuplíku, ale aby ji poslali dál“, uvádí Markéta.

Myšlenka se proměnila v konkrétní produkt poté, co se pro ni nadchnul Zbyněk Brych z firmy Happy Training & Consulting, kteří pomáhají do firem zavést prvky happiness kultury. Vznikla kolekce „Happy tašek“ s firemním logem a QR kódem směřujícím na landing page a formulář, do kterého obdarovaní zapíšou číslo uvedené na cedulce uvnitř tašky, své jméno a třeba i osobní vzkaz a mohou nahrát i fotografii své Happy tašky s nějakým dobrým obsahem, který v ní dostali nebo chtějí darovat.

Pod každým číslem je tak možné vysledovat příběh konkrétní tašky: „Vznikne tak rodokmen tašky, do kterého se zařadí každý, komu prošla pod rukama. Věřím, že se kolem tašek v budoucnu vytvoří malé komunity podobně smýšlejících lidí, kteří se propojí třeba přes LinkedIn“, doplňuje Zbyněk z Happy Training svou vizi.

Obdarovaní se navíc mohou zapojit do soutěže, kdy za první tři „taškové rodokmeny“, které dosáhnout délky třiceti tří obdarovaných, jejich jménem firma daruje 3 333 Kč na dobročinný projekt dle jejich volby.

Taškami na víno to nekončí…

Tašky na víno doplňují pestrou škálu udržitelných textilních výrobků, které má FOREWEAR ve svém portfoliu. Je libo organizéry, obaly na tablety či knihy nebo zápisníky v znovupoužitelném recyklovaném obalu? To vše se dá nalézt v jejich rozrůstající se produktové rodině.

Mezi zákazníky této společensky prospěšné společnosti patří desítky českých i zahraničních firem, které zakoupením výrobků získávají nejen vkusné a na míru nadesignované dárky pro své klienty, ale především dobrý pocit z toho, že podpořily švadlenky z chotěbořských dílen a pomohly ochránit přírodu. FOREWEAR tak společně se svými zákazníky pomáhá naplňovat Cíle udržitelného rozvoje (odpovědná výroba a spotřeba, důstojná práce a ekonomický růst, méně nerovností), ke kterým se zavázal již v roce 2018.

„Když jsem se poprvé potkal s Markétou, byl jsem fascinovaný, kolik neuvěřitelně prospěšných „much“ se dá „zabít“ jednou ranou. Její nadšení a způsob, jak k věcem přistupuje, mě dodnes nepřestává inspirovat. Už tehdy jsem tušil, že to, co její projekt dělá, má s happiness mnohem více společného, než to na první pohled vypadá. A hlavně, míří úplně stejným směrem jako my: ke zodpovědné společnosti nepřehlcené zbytečnostmi, kde se budeme všichni cítit dobře“, zmiňuje o FOREWEAR Zbyněk.

Tým projektu FOREWEAR velmi rád podobný personalizovaný recyklovaný výrobek s QR kódem připraví také pro Vaši společnost, třeba na letošní vánoce. Neváhejte se jim kdykoli a raději s dostatečným předstihem ozvat.


Zdroj: Putovní recyklované Happy tašky na víno, FOREWEAR, 21. 7. 2020.

Související

Světové značky stahují své reklamy z Facebooku. Jaký to bude mít dlouhodobý dopad?

Přejít na článek