Jak naplánovat udržitelný event | M-Ocean

12/10/2021

Plánujete nebo pořádáte akce? Chcete, aby i vaše akce respektovala principy udržitelnosti? A chcete, aby po nich zůstalo víc inspirace než propagačních klíčenek? Přijďte si poslednout, jak naplánovat a realizovat udržitelný event. O svých aktivitách promluví Martina Kafková, zakladatelka eventové agentury M-ocean, a Andrea Šustrová z organizace Kokoza.
Tuto akci pořádá Inovační laboratoř UK v rámci Týdne inovací ve spolupráci s M-ocean a Kokoza.
S ohledem na omezenou kapacitu míst v Čítárně Kampusu Hybernská je na tento event registrace nutná.
REGISTROVAT se můžete zde. Vstup na tuto akci je zdarma.
KDY: 12. 10. 2021 od 9:00
KDE: Čítárna, Kampus Hybernská
O čem se bude mluvit?
Martina Kafková, M-ocean: Od plánu k realizaci udržitelného eventu
„Pečlivá práce, kreativita, zodpovědnost, spolupráce a šetrný přístup k životnímu prostředí a společnosti jsou tím, co vytvářejí z eventu skutečnou událost.“
✔️Co to je odpovědně udržitelný event a proč jsme se je rozhodli dělat?
✔️Na co všechno nezapomenout při plánování eventu a co vše předchází samotné realizaci udržitelného eventu?
✔️Na co si dát pozor a jaké jsou největší výzvy při pořádání udržitelné akce?
✔️Jak to dělá M-ocean?
Andrea Šustrová, Kokoza, o. p. s.: Udržitelné odpoledne ve firmě
„Projekty stavíme na principech uzavřeného cyklu jídla a klademe důraz na zvyšování pozitivního společenského a environmentálního dopadu.“
✔️Proč jsme se rozhodli dělat udržitelné akce pro firemní klientelu?
✔️Co by si měl zákazník z našich akcí odnést?
✔️Jaká je motivace firem uspořádat udržitelné odpoledne a zvyšovat pozitivní dopad?
✔️Jak správně komunikovat s firmou při plánování udržitelného odpoledne?
✔️Jak může vypadat udržitelné odpoledne ve firmě (krátkodobý i dlouhodobý koncept)?
✔️Jaké jsou výstupy a zpětné vazby klientů po realizaci udržitelného odpoledne ve firmě?
Čeká vás spoustu motivujících příkladů dobré praxe!