Společenská odpovědnost firem v praxi – online konference | Ipsos
27/4/2021
Společenská odpovědnost znamená, že firma není orientována pouze na vlastní zisk, ale chová se ohleduplně ke svému okolí. Jak by měly firmy ke společenské odpovědnosti přistupovat – v době pandemie a zejména po ní? Na která témata by se měly firmy zaměřit? Co to o firmách vypovídá?
Na konferenci představíme aktuální vybrané výsledky již 11. ročníku Ipsos Corporate&Reputation Research 2020 a ukážeme, jaká jsou dnes očekávání veřejnosti od firem v kontextu společenské odpovědnosti. Zároveň představíme, jak nejlépe se společenskou odpovědností pracovat, aby přinášela benefity (finanční i nefinanční) vaší firmě.
O své zkušenosti a příklady z praxe se podělí:
- Lucie Mádlová, zakladatelka a ředitelka, Asociace společenské odpovědnosti
- Milan Medek, CSR Manager, Kooperativa
- Tomáš Myler, Head of Communication, Lidl
- Daniel Novák, vedoucí útvaru marketingová komunikace, Skupina ČEZ
Inspiraci a globální know-how přinese Trent Ross, vice president Ipsos Reputation Centre z Washingtonu D.C.
Více informací ZDE.