Asociace společenské odpovědnosti má 100. člena

30. 4. 2015

Jubilejním 100. členem Asociace společenské odpovědnosti se stala společnost ZOOT, revoluční obchod s módou, který jako první spojuje online výběr 250 značek se zkoušením oblečení v kamenných výdejnách radosti ZOOT.

Asociace tak meziročně více než zdvojnásobila své tempo růstu. „ZOOT hlásá: Udělejte si radost. Nám ji udělal on sám. Je skvělé, že čím dál více firem oslovuje myšlenka udržitelného podnikání a chtějí se na jejím rozvoji aktivně podílet. A to, že se 100. členem stal právě ZOOT, v sobě nese určitou symboliku,“ říká zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti Lucie Mádlová.

Zakladatelé ZOOTu se totiž k myšlence společenské odpovědnosti a udržitelnosti aktivně hlásí. „Udržitelnost, zejména v módě, je tématem, kterému se chceme hodně věnovat a jak trh, tak naše zákazníky v tomto směru dále rozvíjet,“ říká Ladislav Trpák, jeden ze zakladatelů ZOOTu. „Jsme proto rádi, že budeme součástí odborné platformy, kde můžeme čerpat inspiraci i sdílet své zkušenosti.“ ZOOT má také vlastní neziskovou iniciativu DOBRO. Veškerý zisk z prodeje „dobrých“ kolekcí putuje přímo na konto dané neziskové organizace či projektu.

Asociace společenské odpovědnosti funguje v Česku dva roky a začátkem dubna se zároveň stala hostitelskou organizací Národní sítě Global Compact Česká republika. Mezi členy Asociace jsou například IKEA, T-Mobile, Karlovarské minerální vody, Mandarin Oriental Prague, Nový prostor nebo Anglo-americká vysoká škola.