Ze světa členů
Česká spořitelna nazula pantofle i letos. Podpořila tak Papučový den pro hospice
19. 10. 2020
Česká spořitelna se i letos přidala ke kampani "DOMA. Týden pro mobilní hospice." Tentokrát i v roli partnera kampaně. Během tradičního Papučového dne 7. října nazulo pantofle 2 155 zaměstnanců banky, to znamená 21 550 Kč pro Mobilní hospic Ondrášek, facebookový post mu "vydělal" dalších 100 tisíc. Čáska ještě není konečná, prostřednictvím portálu Darujme.cz přispívají zaměstnanci Spořitelny celkem na šest hospiců, včetně Ondráška.
Podstatou kampaně je zviditelnění hospicových služeb, bačkorové posty sdíleli (nejen) zaměstnanci Spořitelny na externích i interních sociálních sítích. Na síti LinkedIn se zapojila i Daniela Pešková, členka představenstva: „Jsem ráda, že mobilní hospice existují, protože umožňují, aby lidé mohli umírat důstojně doma, obklopeni svými blízkými a ne v cizím prostředí nemocnice. Zároveň jsme vypsali šest dárcovských výzev mezi našimi zaměstnanci, jejichž výtěžek následně navýšíme a věnujeme mobilním hospicům v regionech.“
V každém ze svých šesti regionů retailového bankovnictví vybrala Spořitelna jeden hospic, se kterým spolupracuje. Vedle ostravského Ondráška to jsou: pražská Cesta domů, liberecký Hospic sv. Zdislavy, červenokostelecký Mobilní hospic Anežky České, třeboňská Hospicová péče sv. Kleofáše a brněnský Hospic sv. Alžběty. Zaměstnanci banky hospicům přispívají prostřednictvím firemní výzvy na Darujme.cz, Spořitelna následně výtěžky znásobí, vždy maximálně do výše 20 tisíc korun.
Za každého ze zapojených zaměstnanců tradičně přispívá Spořitelna Mobilnímu hospici Ondrášek, hlavnímu organizátorovi kampaně, symbolickou desetikorunu, letos je to 21 550 Kč. Papučová výzva se prohnala i na spořitelních sociálních sítích. Facebookovou výzvu „Za 2 000 vašich reakcí věnujeme 100 tisíc korun na podporu mobilní hospicové péče“ se podařilo hravě naplnit. Po třech dnech příspěvek a jeho poselství sdílelo přes 660 lidí, dalších 110 osob jej okomentovalo a přidalo třeba i vlastní papučovou fotografii, přes 1 300 uživatelů postu dalo svůj lajk či srdce, stejně jako přes 700 dalších lidí u přesdílených příspěvků. Celkově se spořitelními příspěvky podařilo do pátku zasáhnout na sociálních sítích bezmála 180 000 lidí a připsat si přes 3 300 reakcí.
Kampaň má ve Finanční skupině České spořitelny velkou spontánní podporu. Interní sociální síť Spořitelny zaplavilo 140 fotografií týmů v papučích ze stovky měst napříč republikou. Dalších 145 snímků sdíleli interně zaměstnanci regionu Severní Morava – za každou z nich totiž věnuje region Ondráškovi 50 Kč, celkem tedy dalších 7 250 Kč. Zkrátka, zapojili se lidé v pobočkách i na pracovištích centrály, centrech Erste Premier, Erste Private Banking, regionálních korporátní centrech a v dceřiných společnostech. Pantofle nazuly i známé osobnosti banky, v čele se členy představenstva.
Zdroj: Česká spořitelna nazula pantofle i letos. Podpořila tak Papučový den pro hospice, Tisková zpráva, 12. 10. 2020.
Související
ADRA vyráží na Mys Dobré naděje. Přidejte se také!