CzechTourism
Agentura CzechTourism je státní příspěvkovou organizací zřízenou Ministerstvem pro místní rozvoj ČR. Hlavním cílem je propagace Česka jako turisticky atraktivní destinace doma i v zahraničí. Agentura využívá široké škály marketingových nástrojů klasického charakteru i nových médií, připravuje odborné semináře, workshopy a pomáhá subjektům působícím v turismu ve zkvalitňování poskytovaného servisu. CzechTourism spolupracuje v rámci svého portfolia marketingových nástrojů s významnými mezinárodními i regionálními kulturními, sportovními a společenskými akcemi. Online propagace probíhá především na webu visitczechia.com. Hlavním nástrojem na podporu domácího turismu je cestovatelský portál kudyznudy.cz. Lidé se zde inspirují tipy na výlety po celém Česku. Zároveň je to jeden z hlavních nástrojů, kterým agentura zdarma pomáhá podnikatelům v propagaci jejich nabídek. V hlavní turistické sezoně stránky zaznamenávají měsíčně až přes 3,5 milionů návštěv.
Agentura má patnáct poboček v zahraničí, které působí na více než třiceti sedmi zemích.
Součástí agentury je také Institut turismu, který sleduje vývoj a trendy turismu a s ním souvisejících ekonomických, sociálních a environmentálních ukazatelů v České republice i zahraničí, spolupracuje s akademickou sférou a vyhodnocuje efektivnost a přínos činností agentury pro turismus České republiky.
Agentura se v současné době zaměřila na udržitelný rozvoj turismu v ČR, jehož součástí je také bezbariérový a přístupný turismus. Pro podporu start-upů a inovací v spojuje CzechTourism síly s agenturou CzechInvest. K programu pro start-upy připojí CzechTourism speciální služby a nabídky pro firmy v oblasti cestovním ruchu.