NAVZDORY

Jsme ryze česká reklamní agentura se zaměřením především na up-cycling a udržitelnost.
Naším hlavním cílem je kreativně pomáhat zákazníkům v naplňování jejich CSR a ESG cílů. Dokážeme přetvářet odpad ve výrobky s přidanou hodnotou a dávat jim tak šanci na nový život. Kromě výroby up-cycled, ekologických a kreativních reklamních předmětů se specializujeme také na tematické workshopy z již použitých materiálů. Nevyužité materiály lze také přetavit do umění, jako tomu bylo u uměleckého robota pro VŠB, který se zrodil z elektroodpadu. 

Mezi naše oblíbené materiály patří staré reklamní bannery, tiskoviny, lahve, gramodesky a mnoho dalšího. Naše působnost je celorepubliková, naše reference čítají mnoho firem od malých podniků až po nadnárodní společnosti i státní subjekty. Každým projektem posouváme laťku up-cyclingu, zero-waste přístupu a ekologické kuchyně o něco dále. Všeobecně přispíváme k zodpovědnému pohledu, postoji a chování ke zdrojům, okolí a planetě. Spolupráci opíráme o zkušenosti z našich projektů a více než desetileté know-how, bojujeme proti plýtvání zdrojů, nalézáme kreativní využití pro odpadní materiály a propagujeme udržitelné rozhodování.

Závazek udržitelnosti

Udržitelnost je hlavním motivem, jež se prolíná všemi činnostmi v rámci naší společnosti. Jsou s ní spjaté nejen veškeré naše projekty, ale i myšlení a mindset našeho týmu. Na denní bázi se tak snažíme dělat z našeho okolí lepší místo pro život a inspirovat všechny v našem okolí.

PŘEDSTAVENÍ AGENTURY NAVZDORY

Jakub Mastík

CEO agentury NAVZDORY s.r.o.

Strategie udržitelnosti

Naše strategie sestává z několika pilířů: svoboda, odpovědnost, hledání nových cest, cirkulární ekonomika, kreativní edukace, pozitivní přístup a snad za všech okolností spokojený zákazník. Vše, co děláme, děláme s myšlenkou smysluplnosti a udržitelnosti. Cílem je inspirovat a nenásilnou formou edukovat firmy a veřejnost v oblasti udržitelnosti. Tyto cíle naplňujeme pomocí workshopů, up-cyclingu, uměleckých objektů, instalací, ECO cateringu a nebo díky našim udržitelným eventům. Mezi dlouhodobé cíle patří realizace projektů pro školy, kde bychom kreativní formou vzdělávali děti ze základních a středních škol. Dalším projektem, na kterém pracujeme, je pořádání pravidelných vzdělávacích konferencí u nás v Ostravě na téma udržitelnost, CSR, ESG a jiné. 

 

Jedním z dalších hlavních cílů jsou spokojení lidé ve firmě. Díky tomu máme přátelskou atmosféru, pohodu, ale jsme také přesvědčeni, že i zdravý růst do budoucna. Jedině společně dokážeme představovat ostatním způsoby a cesty k přechodu na cirkulární ekonomiku a odpovědnější přístup k našemu okolí. 

 

Na naší cestě je jedním z velkých úspěchů množství osob seznámených” se základními hodnotami udržitelnosti. Za dobu našeho působení jsme tak vyšším desítkám tisíc lidí ukázali zcela jiný pohled na odpad, jeho vznik a všeobecně možnosti jeho využití. Zpracovali jsme tuny materiálů, které by jinak nevyhnutelně skončily na skládce.

 

 

 

foto_strategie_udrzitelnosti_3

foto_strategie_udrzitelnosti_2

Tým agentury NAVZDORY

praha@navzdory.com

Všemu se věnujeme v týmu, protože to nám dává největší smysl. Tak je tomu i v rámci témat jako CSR, ESG nebo udržitelnost. Rozdílné pohledy členů našeho týmu a i jejich zaměření nám umožňují nabízet našim zákazníkům lepší a komplexnější řešení.

Nejde nám jen o uhlíkovou stopu nebo běžně komunikované a propagované způsoby, které zpravidla dostávají největší pozornost, ale jde nám i o drobnější detaily, které dodají celému snažení větší smysl a nastaví správně koncepci i do budoucna. Každý produkt, workshop, catering, umělecká instalace nebo celý event jsou pro nás novou příležitostí, kterou využíváme na maximum.

AKCE SE ZAMĚŘENÍM NA UDRŽITELNOST

Rozvoj vintage, upcycled market & show od platformy LEEPA. Fundament akce je trh top second hand & upcycled oblečení od lokálních českých značek. Mimo oblečení dáváme prostor také mladým umělcům, kteří tak mohou prezentovat svoje díla a vizi. Toto všechno bylo k vidění na letošním festivalu B4L v Ostravě, kde jsme byli organizátorem zóny Green Creativity Aréna! 

Hlavním cílem akce je změnit vnímání second hand módy v širší společnosti a dát jasně najevo, že second hand je sexy a cirkulace je koloběh, který má potenciál nabourat konzumní styl.  Dalším cílem akce je motivovat lidi k tomu nebát se vyjádřit svůj vlastní styl, být sám sebou a začít přemýšlet více udržitelně.

Podívejte se na video z akce ZDE.

foto_kategorie_jine

Projekty

www.navzdory.com

Pohraniční 693/31, 703 00 Ostrava