Novo Nordisk

Novo Nordisk je přední světová zdravotnická společnost založená v roce 1923 se sídlem v Dánsku. Cílem společnosti je prosazovat změny v boji proti závažným chronickým onemocněním, a to na základě jejího dědictví v oblasti diabetu. Činí tak prostřednictvím průkopnických vědeckých objevů, rozšiřováním přístupu k lékům a prací na prevenci a konečném vyléčení nemocí.

 

 

 

 

Kdo má u nás udržitelnost na starosti

Jsme hrdí na to, že jsme se umístili v prestižním žebříčku Corporate Knights‘ Global 100, který nás řadí mezi nejudržitelnější společnosti na světě. 

Žebříček Corporate Knights‘ Global 100 hodnotí přibližně 7 000 společností na základě faktorů životního prostředí, sociálních aspektů, správy a řízení, podtrhuje náš závazek vyvažovat sociální, environmentální a finanční udržitelnost a zároveň přinášet hodnotu našim pacientům a společnosti“. – Daniela White

Více informací o našem úsilí v oblasti udržitelnosti naleznete zde.

Novo Nordisk

Daniela White

generální ředitelka společnosti Novo Nordisk Česká republika

Strategie udržitelnosti

Společnost Novo Nordisk definuje udržitelný rozvoj jako ochranu planety při současném zlepšování kvality života jejích současných i budoucích obyvatel. Z podnikatelského hlediska jde o zahrnutí ekonomických, sociálních a environmentálních aspektů do podnikatelské strategie.

V roce 2020 dosáhla společnost Novo Nordisk svého cíle zajistit 100% obnovitelné zdroje elektřiny v jejich celosvětové produkci. Dalším krokem je transformace obchodních procesů tak, aby eliminovaly ekologickou stopu operací. Ambicí společnosti je mít do roku 2030 nulové emise CO2 z provozů a dopravy. Konečným cílem je dosáhnout nulových emisí do roku 2045. Biodiverzita je téma, která se ve společnosti vyvíjí a podobně se posouvá i v agendě společnosti Novo Nordisk, která si uvědomuje rostoucí význam ochrany biologické rozmanitosti.

 

 

 

 

aso_nn2

aso_cyklisti

139-_JAG9074

Závazek udržitelnosti

Lars Fruergaard Jørgensen

CEO Novo Nordisk

„Všichni máme představu o tom, jak by měl svět vypadat. Pro společnost, jako je Novo Nordisk, která se zavázala k udržitelnému rozvoji, je touto vizí důvěra, otevřenost, sdílené hodnoty a partnerství. Překládáme ji jako „Triple Bottom Line“ – sociální a environmentální odpovědnost a ekonomickou životaschopnost. V době, kdy jsou společnosti pod drobnohledem a kdy je transparentnost jediným způsobem, jak získat důvěru, je společenská odpovědnost zásadní pro dlouhodobě udržitelnou konkurenční výhodu.“

 

Naše projekty

Projekty