Dobrokousky: Pop-up na Kodaňské, který pomohl seniorům

19. 12. 2022

Sobota 10. prosince patřila akci benefičního pop-upu, která pojí dohromady síť dobročinných obchodů Sue Ryder, agenturu udržitelných události M-Ocean a květinová aranžmá slow-květinářství Plevel.

M-Ocean, agentura, která tvoří udržitelné eventy a události, vybírala pro pop-up na Kodaňské zboží v rámci dekorací ze skladu, mezi nimiž návštěvníci pop-upu mohli nalézt převážně vázy, svícny, misky a další druhy bytových doplňků. Se slow-květinářstvím Plevel navíc domluvila několik květinových vazeb, kterými část svého nabízeného zboží dozdobila. Výzdoba od Plevel může zároveň sloužit jako udržitelnější vánoční výzdoba, která se hodí do každé domácnosti.

Cílem pop-upu bylo nejen získat finanční dary k podpoře potřebným – v případě Sue Ryder tedy českým seniorům, ale i obohatit nakupující o informace, které se váží k činnosti této organizace. Lidé se u teplého nápoje seznámili s aktivitami Sue Ryder, nakoupili stylové kousky a dekorace do vlastního domova, případně jako dárek. Udělali si radost a zároveň si odnesli dobrý pocit z toho, že mohou pomáhat. Akce také inspirovala k tomu, jak se dají zhotovovat pěkné a udržitelné vánoční dekorace.

Agentura M-Ocean s dobročinnými obchody a organizací Sue Ryder spolupracuje již dlouhodobě. Zároveň se snaží naplnit zásady SDGs – Cílů udržitelného rozvoje, mezi něž patří i podpora lokálních zdrojů. Právě propojení byznysové organizace s neziskovou organizací může být i pro jiné vhodnou inspirací.


Zdroj: Dobrokousky: Pop-up na Kodaňské, který pomohl seniorům. Sue Ryder. Tisková zpráva. 16. 12. 2022.

Související

Češi mají dobré srdce. Zákazníci Kauflandu spolu s obchodním řetězcem loni darovali potřebným rekordních 60 milionů korun

Přejít na článek

Coca-Cola projektem “50 míst pro dobrý skutek“ podpořila až 4000 klientů neziskového sektoru

Přejít na článek