DPD vstupuje na argentinský trh, chce se stát jedničkou poslední míle

Ze světa členů

5. 6. 2023

Geopost, mateřská společnost české DPD ve spolupráci s TASA Logística, otevřel nové zastoupení DPD v Argentině. Reaguje tak na lokální raketově rostoucí sektor e-commerce a do pěti let se chce stát jedničkou v logistice poslední míle v Argentině. DPD Argentina si už také stanovila cíle v oblasti udržitelného doručování a bude tak následovat ostatní pobočky v síti po celém světě. Skupina Geopost vstupem na trh navazuje na úspěšnou latinskoamerickou cestu, kterou zahájila v Brazílii, kde úspěšně působí již od roku 2017 pod značkou Jadlog.

TASA Logística, se kterou Geopost spolupráci uzavřel, je rodinná firma, která vznikla již v roce 1936 a specializuje se na komplexní logistická řešení. Firma operuje i v dalších okolních zemích, jako je Chile, Paraguay nebo Uruguay.

Trh e-commerce v Argentině nastartovala pandemie a meziročně (2021 vs. 2022) vzrostl o 73 %. Výhoda přítomnosti DPD na místním trhu je pro české i evropské odesílatele, ať už se jedná o firmy (B2B) nebo koncové zákazníky (B2C), zásadní – balík je přepravován po celou jeho cestu v rámci jedné sítě. Zákazníci tak mohou využívat všechny služby na které jsou zvyklí a mohou si být jisti, že zboží dorazí bezpečně a profesionálně na místo určení.

Jakmile se v rámci přepravy do zahraničí objeví vícero doručovatelů, může to zásadně ovlivnit zákaznickou zkušenost, v horším případě i kvalitu doručení. Od některých přepravců můžeme v poslední době slyšet, kde všude v zahraničí působí. Často ale balíky předávají za hranicemi dalším společnostem, které je pak doručují v rámci poslední míle. Pro Geopost jako globálního přepravce je standardem, že balík doručí až ke koncovému příjemci, nejčastěji pod značkou DPD, a může tak udržet stejnou kvalitu svých služeb na mezinárodní i lokální úrovni, ” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD v Česku.

Skupina Geopost postupně rozšiřuje svůj vliv za hranicemi Evropy i v jiných regionech. V roce 2022 například navýšila svůj podíl ve společnosti Aramex (z 24,8 na 28 %), která má silnou doručovací síť na Středním východě, v Asii, Africe a Oceánii.


DPD vstupuje na argentinský trh, chce se stát jedničkou poslední míle. DPD. Tisková zpráva

Související

Obliba filtrované vody v Česku roste. Jen za první polovinu roku si uživatelé automatů Lokni natočili téměř 800 000 litrů, čímž ušetřili 40 tun plastu

Přejít na článek

Hello bank! podporuje udržitelné nákupy. Stává se partnerem Nakup na Dobro

Přejít na článek

Jak si vaše společnost vede v soft odpovědnosti ve srovnání s ostatními?

Přejít na článek