Fair Trade káva pro odpovědné zákazníky: Tchibo odměňuje udržitelné nákupy

21. 7. 2022

Léto je obdobím dovolených a cestování, a to občas znamená změny v našem spotřebitelském chování. Častěji kupujeme malá cestovní balení kosmetiky, jíme z jednorázového nádobí nebo neplánovaně kupujeme oblečení neznámého původu na tržnicích v exotických zemích. Na změnu spotřebitelského chování nyní apeluje společnost Tchibo, která se letos rozhodla svým zákazníkům v letním období nabídnout možnost, jak se chovat odpovědněji, a bude je za takový přístup odměňovat.

Všichni, kteří mezi 18. 7. a 14. 8. nakoupí v některém z obchodů Tchibo, dostanou k nákupu spotřebního zboží kávu do vlastního kelímku zdarma. Cílem je podpořit zákazníky v odpovědném chování a s jejich pomocí snížit množství používání jednorázových kelímků a odpadu obecně. Pokud vlastní kelímek zákazník nemá, snadno si jej v rámci akce může pořídit za zvýhodněnou cenu.

Další aktivitou jsou víkendové nákupy odpovědných produktů, za které zákazníci získají dárky v podobě 125 g fairtradové kávy Tchibo Barista nebo ledové kávy Barista Cold Brew. Podmínkou je odpovědný nákup alespoň za 799 Kč, což v případě Tchibo není vůbec problém. Výrobků z udržitelných zdrojů, které jsou šetrné k přírodě i lidem nabízí Tchibo opravdu nepřeberné množství! Ať už v sortimentu kávy, spotřebního zboží nebo vybavení pro domácnost. Věděli jste například, že všechna káva podávaná na kávovém baru Tchibo je certifikovaná nebo že 98 % bavlny pro oblečení Tchibo pochází z udržitelných zdrojů? Pro více informací navštivte stránku Odměňujeme za odpovědnost.


Zdroj: Tchibo odměňuje odpovědné zákazníky. Tchibo. Tisková zpráva. 19. 7. 2022.

Související

Sdílené pracovní pozice i omezení schůzek: Jak nadnárodní Unilever pečuje o stovky svých zaměstnanců?

Přejít na článek

Celosvětová kampaň #EmbraceEquity rezonuje v Česku díky OPIM a platformě D&I Shapers

Přejít na článek

Kvůli rostoucímu ekonomickému a klimatickému tlaku na pěstitele zvyšuje Fairtrade minimální cenu kávy

Přejít na článek