Giving Tuesday 2019: Co dobrého můžeme dělat v září?
1. 9. 2019
Je prvního září a do oslav GivingTuesday zbývá 92 dní. Dobré skutky můžeme ale dělat každý den! Inspirujte se v našem měsíčním kalendáři.
Asociace společenské odpovědnosti je od roku 2016 národním ambasadorem Giving Tuesday a zastřešuje svátek dárcovství v Česku. Oslavy světového svátku dárcovství letos vychází na úterý 3. prosince. Zapojte se letos do nejštědřejšího dne v roce i vy!
- Neděle – Pomoz starší osobě s nákupem
- Pondělí – Kup knihu a přispěj
- Úterý – Zasaď bylinky do komunitní zahrady
- Středa – Upeč koláč sousedům
- Čtvrtek – Daruj někomu květinu
- Pátek – Podepiš petici na ochranu zvířat
- Sobota – Daruj bublifuk dětem v parku
- Neděle – Pusť někoho před sebe ve frontě
- Pondělí – Pozvi kolegy v práci na oběd
- Úterý – Přispěj na charitu
- Středa – Daruj starý telefon bezdomovci
- Čtvrtek – Nakup lokálně
- Pátek – Podpoř místní bezdomovce
- Sobota – Věnuj omalovánky dětem v nemocnici
- Neděle – Pomoz své blízké osobě
- Pondělí – Podpoř nějakou neziskovku
- Úterý – Vyvenči psa z útulku
- Středa – Zanech milou zprávu sousedům za oknem
- Čtvrtek – Staň se mentorem
- Pátek – Podpoř lokálního podnikatele
- Sobota – Plogguj v rámci World Cleanup Day
- Neděle – Zúčastni se charitativního běhu
- Pondělí – Překvap někoho milým přáním
- Úterý – Dej obsluze štědré dýško
- Středa – Svez někoho autem
- Čtvrtek – Daruj knihy věznici
- Pátek – Stáhni si apku Bright Sky CZ
- Sobota – Sdílej na facebooku inspirativní příbeh
- Neděle – Zorganizuj úklid sousedství
- Pondělí – Zahraj si karty se seniory
Giving Tuesday, světový svátek dárcovství, podporuje a oslavuje chuť pomáhat a dělat dobré skutky. Kampaň se koná po celém světě ve stejný den, oslavuje se vždy v úterý následující po dni díkůvzdání a nákupním šílenství na Black Friday. Více o svátku dárcovství naleznete na webových stránkách www.giving-tuesday.cz.
Partnery letošního ročníku Giving Tuesday Česko jsou Albatros Media, Nadace Vodafone a Skupina ČEZ. Partnerem pro výzkum trhu a veřejného mínění je výzkumná agentura Ipsos. Mediálním partnerem je Deník N.