Google pomůže malým a středním firmám akcelerovat jejich podnikání na internetu

11. 5. 2022

Pro české a slovenské firmy, které prodávají na internetu a chtějí své online podnikání akcelerovat, připravuje Google další kolo pětitýdenního vzdělávacího programu Business Academy. Účastníci prozkoumají nejdůležitější témata, od obchodní strategie po online marketing. Programem už prošlo téměř 200 firem.

Jak vytvořit dobrou obchodní strategii, jaké kanály využít pro online marketing či do jaké země začít exportovat své výrobky nebo služby. V době, kdy se zcela změnily návyky spotřebitelů, se jedná o aktuální otázky, které si kladou majitelé a majitelky malých a středních firem. Google proto spouští další kolo svého programu Grow with Google Business Academy, pětitýdenního vzdělávacího programu pro vybrané české a slovenské firmy, které prodávají své výrobky, zboží nebo služby přes internet a mají zájem růst svého online podnikání akcelerovat.

Od 23. května do 23. června 2022 poskytne Google odborné vzdělávání firmám, které prozkoumají nejdůležitější oblasti důležité pro rozvoj jejich podnikání na internetu. Účast v programu je bez dalších finančních poplatků – vzhledem k omezené kapacitě budou do programu účastníci vybráni především na základě kvality jejich přihlášky. Registrace jsou otevřeny do neděle 15. května a firmy se mohou hlásit přímo na webových stránkách Business Academy.

Programem už prošlo téměř 200 českých a slovenských firem. Některé díky akademii změnily strategii svého podnikání na internetu, jiné začaly exportovat do zahraničí. „Business Academy pomohla usměrnit budování naší online strategie a otevřela kompletně novou dimenzi exportu našeho podnikání,“ komentuje svou účast v programu Tomáš Osvald ze slovenské značky přírodních sirupů Herbert. Zapojené firmy mají příležitost konzultovat své nápady nebo problémy s certifikovanými trenéry a trenérkami Googlu, zároveň získají přístup k celé řadě praktických zdrojů a materiálů. „Účast v programu Business Academy nám pootevřela dveře k novým možnostem a nástrojům pro růst naší firmy, doplňuje svoji zkušenost Martin Navrkal, výrobce dřevěných modelů a majitel české firmy Vrky spolu.

Program Grow with Google Business Academy vznikl v roce 2020 pro české a slovenské firmy, které potřebovaly pomoc s ekonomickou obnovou po pandemii covidu-19. „Nadále chceme podporovat malé a střední firmy v získávání digitálních dovedností, díky kterým budou rozvíjet své podnikání a expandují na zahraniční trhy,“ říká Petr Šmíd, ředitel brand & consumer marketingu Googlu pro střední a východní Evropu. „Zároveň chceme reagovat na aktuální dění a pomoci také českým a slovenským firmám, které ovlivňuje současná ekonomická situace a válka na Ukrajině, a poskytnout jim znalosti a nástroje pro to, aby uspěly v online prostředí,“ dodává.


Zdroj: Google pomůže malým a středním firmám akcelerovat jejich podnikání na internetu. Google Czech Republic, 10. 5. 2022.

Související

Univerzity by měly víc udávat trend v otázkách společenské odpovědnosti

Přejít na článek

Dnes je Mezinárodní den gramotnosti: Jak to s ní ve světě vypadá?

Přejít na článek