Hýbeme se hezky česky: hlasujte a podpořte svůj tým

12. 6. 2021

PENNY ve spolupráci s Českou obcí sokolskou a Asociací školních sportovních klubů odstartovalo 22. dubna projekt na podporu návratu dětí ke sportu HÝBEME SE HEZKY ČESKY. Během úvodní fáze se do něj přihlásilo více než 1 100 týmů ze všech koutů celé republiky. Dne 3. června začalo na internetových stránkách projektu hlasování mezi zúčastněnými týmy o postup do finále, kde se 455 z nich může těšit na finanční i materiální podporu.

Do hlasování o poslední tři finalisty v každém mikroregionu, kteří si rozeberou finanční a materiální výhry, se přihlásilo více než 1 100 sportovních týmů z celé České republiky. „Je skvělé, že byl tak velký zájem, a děkujeme našim partnerům Asociaci školních sportovních klubů a České obci sokolské za aktivní podporu a propagaci. I díky nim máme přes 1 100 týmů,“ okomentoval přihlašovací fázi projektu Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: „Prakticky polovina přihlášených týmů je ze Sokola a polovina jsou školní kluby. V řadě regionů spolu bude o finálovou účast, kam postoupí tři týmy s nejvíce hlasy, bojovat i 10 až 12 týmů. Očekáváme, že to bude napínavé až do samotného konce. Ve více než stovce ze 150 mikroregionů, do nichž jsme Českou republiku nakonec rozdělili, bude o finálovou účast bojovat 5 a více týmů.“

Na internetových stránkách www.hybemesehezkycesky.cz začalo hlasování mezi všemi přihlášenými týmy. Jejich fanoušci, příznivci i veřejnost v následujících týdnech rozhodnou o tom, které 3 týmy v každém ze 150 mikroregionů postoupí do závěrečného hlasování. To se uskuteční na všech takřka 400 prodejnách PENNY v průběhu září. V něm se rozhodne o tom, kterých 150 ze 455 týmů, jež obdrží vždy v daném místě nejvíce hlasů, dostane finanční podporu 15 000 korun, a které další týmy podporu ve výši 5 000 korun. „Na podporu se mohou těšit všechny týmy, které postoupí do finále. Právě proto je tato fáze pro ně tak důležitá,“ zdůrazňuje Vít Vojtěch.

Při příležitosti Dne dětí byly 1. června ze všech přihlášených vylosovány 4 týmy, které navíc získají ojedinělý zážitek. Na návštěvu exkluzivního VIP boxu na vybraném zápase na pražské Slavii se může těšit TJ Sokol Plzeň V a ZŠ ČSA Veselí nad Lužnicí. Do natáčení reklamy PENNY se pak zapojí TJ Sokol Lány a Základní škola Rousínov. Výherce vylosoval bývalý fotbalový reprezentant Vladimír Šmicer se svým synem Jiřím. „Rozhodli jsme se vedle finanční a materiální podpory dát dětem možnost prožít něco, co běžně prožít nemohou. Chceme jim dát zážitek, který si zkrátka za peníze běžně nekoupíte. Věříme, že možnost zahrát si v reklamě nebo si užít zápas v současnosti nejlepšího fotbalového týmu u nás ve VIP boxu bude pro děti zážitkem na celý život,“ říká Vít Vojtěch.

V první fázi projekt podpořili fotbaloví internacionálové Vladimír Šmicer a Jan Koller, olympijský vítěz v moderním pětiboji z Londýna David Svoboda a mladí sportovci Sokola atletka Barbora Malíková, florbalista Filip Langer a šermíř Alexander Choupenitch. Nyní se k nim přidá i populární bojovník MMA Makhmud Muradov nebo sportovní komentátor Petr Svěcený.

I v další fázi projektu bude pokračovat 360stupňová komunikační kampaň, včetně TV spotu, propagace projektu v tištěných médiích, na billboardech, v on-line prostředí i na sociálních sítích. Pro druhou hlasovací fázi byl natočen nový spot, v němž je použitá skladba Zlatíčka od Kapitána Dema. Hlasem projektu a výzvu k hlasování namluvil a projekt na svých sociálních sítích podpoří také Leoš Mareš.


Zdroj: HÝBEME SE HEZKY ČESKY: HLASUJTE A PODPOŘTE SVŮJ TÝM! Penny Market Česká republika. Tisková zpráva, 3. 6. 2021.

Související

V Česku chybí více než 100 000 dárců krve. Pomoc s dárci může vyřešit nová aplikace od iniciativy Daruju Krev

Přejít na článek

Brambory, luštěniny či kokos. Průzkum odhaluje, co si Češi přejí jako náhradu masa a mléka

Přejít na článek