Inovace, trendy v udržitelném stravování a potravinářské novinky. Nenechte si ujít konferenci New Food Forum

Ze světa členů

7. 4. 2023

New Food Forum je jedinečnou B2B událostí, která chce inspirovat další rozvoj inovativních řešení v potravinářství. Dozvíte se, jaké jsou trendy v udržitelném stravování, jak si stanovit cíle pro nefinanční reportování nebo proč jsou nyní více než kdy jindy důležité i nutriční aspekty produktů včetně fortifikace. Konference, kterou do Česka přináší organizace ProVeg Česko, spojuje retailery, výrobce potravin i startupy s cílem zvýšení množství, dostupnosti a kvality rostlinných produktů a letos proběhne 26. dubna v pražském WPP Campusu. Mezi hlavní partnery konference patří maloobchodní řetězec Tesco a také přední značky rostlinných potravin Upfield, Perfect Canteen, Cibule a Garden Gourmet, Semix a Frujo.

„Stoupající trend rostlinné stravy podněcuje výrobce potravin k rozšiřování své nabídky rostlinných alternativ živočišných produktů a můžeme si všimnout stoupajícího zájmu o vzdělávání se v této oblasti. Také samotní retaileři přicházejí s inovativními výrobky pod vlastními privátními značkami. Tomu se konference přizpůsobila jak tematicky, tak i volbou prostorově velkorysého zázemí WPP Campusu” uvádí Ivana Procházková, manažerka konference z ProVeg.

Generálním partnerem konference je Tesco, které každým rokem nabízí více rostlinných produktů jako součást udržitelného přístupu k potravinám. Důležitost připisují také důrazu na nutriční aspekty produktů včetně fortifikace. „Jedním z hlavních cílů našeho podnikání je pomoci našim zákazníkům jíst zdravěji, udržitelněji a za dostupnou cenu. Jídlo, které jíme, není zásadní pouze pro naše zdraví, ale také pro zdraví naší planety. V Tescu již nyní nabízíme více než 250 rostlinných alternativ a ještě více výrobků bez alergenů včetně laktózy či mléka. Stále oblíbenější výrobky rostlinného původu budou ještě dostupnější díky našemu závazku zvýšit jejich prodej o 300 % do roku 2025,” uvádí Chris Gee, produktový ředitel CE ve společnosti Tesco.

Dostupnost výrobků rostlinného původu je zásadní pro překonání bariér na straně spotřebitelů a spotřebitelek. Proto se konference zaměří na jednotlivé retailery, které budou diskutovat v panelu nejen o jednotlivých závazcích směřujících k rostlinnější a udržitelnější budoucnosti. Diskutovat budou zástupci a zástupkyně retailových řetězců Tesco, Billa a Globus. Nejen pro retailery, ale i pro jednotlivé výrobce je důležitá komunikace rostlinných produktů, na tu se zaměří ve své prezentaci agentura Ogilvy, ikona reklamního odvětví věnující se budování značek.

Jedním z partnerů konference je také jeden z největších výrobců rostlinných alternativ masa, značka Garden Gourmet od Nestle, která zdůrazňuje benefity rostlinné stravy a ukazuje, že tento způsob stravování může být výborný jak chuťově, tak nutričním složením a zároveň odlehčí naší planetě. „Stejně jako New Food Forum vidíme i my v Garden Gourmet budoucnost v inovacích. Neustále vylepšujeme receptury výrobků a zdokonalujeme jejich chuť,“ vysvětluje brand manažerka Emine Mamarasulovova.

Nově konference přinese také interaktivní workshopy, hosté a hostky se předem registrují na jeden ze zajímavých bloků zaměřených např. na marketing, rostlinné vaření nebo Doughnut Economics model. Lahodný rostlinný catering během celého dne zajistí Perfect Canteen a Cibule. O hladký průběh celé konference se partnersky postará eventová agentura M-ocean, která se zaměřuje na tvorbu udržitelných událostí.

New Food Forum se uskuteční 26. dubna v moderních pracovních prostorech ikonického prvorepublikového paláce: pražský WPP Campus.

Mezi další partnery konference patří také V-Label, Ogilvy, Frujo, Limenita, Wunderman Thomson, Pábení, Semix a Vegetus. Více informací o konferenci naleznete na webových stránkách newfoodforum.cz.


Zdroj: Inovace, trendy v udržitelném stravování a potravinářské novinky. Nenechte si ujít konferenci New Food Forum. ProVeg. Tisková zpráva

Související

Google se spojí s organizacemi Transitions a Elpida, aby zvýšil odolnost českých seniorů vůči dezinformacím

Přejít na článek

Startup Lokni vloni utržil 10 milionů Kč. Letos se s filtrovanou vodou chystá do veřejného prostoru a představí produkt pro domácnosti

Přejít na článek