
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání
14. 8. 2020
Výzkumná agentura Ipsos, lídr v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, nově přináší zajímavé postřehy a insighty formou podcastů. Ty jsou zaměřeny na aktuální témata spojená s koronavirovou situací a reakcí domácností a byznysů na tuto situaci. Podcast týkající se inovací v marketingu se například dotýká i tématu, jak Covid-19 změnil přístup k udržitelnosti a chování spotřebitelů.
V první epizodě Eva Veisová, Executive Director Ipsos UU, představí 6 strategií, které české domácnosti zvolily, aby se lépe vyrovnaly s nečekanou situací, kterou přinesla pandemie koronaviru. Jak se Čechům v karanténě žilo? Jaké jsou jejich finanční strategie? Jaká bude doba post-koronavirová? Výzkum byl realizován metodou hloubkových online rozhovorů.
Lenka Sazmová, Account Director Ipsos CX, představuje návod na zhodnocení, zda je váš CX program (program získávání zákaznické zpětné vazby) správně nastavený i pro fungování v novém normálu. Náš check list obsahuje 6 základních otázek, které by si měl položit každý (nejen CX) manažer ve firmě.
Jakub Malý, CEO Ipsos, vyzpovídal Jana Staňka, Service Line Director Innovation, jak se změnilo testování inovací za poslední dekádu a jak probíhá testování v době (post) covidové. Změnila pandemie C-19 vnímání udržitelnosti? Co „hygienický trend“? Jan představil výsledky behaviorálního testu a dalších našich i zahraničních studií.
Všechny podcasty naleznete na webu agentury Ipsos. Poslechnout si je můžete také na Spotify či iTunes.
Zdroj: Ipsos podcasty | Ipsos [online]. Copyright © 2016 [cit. 14.08.2020]. Dostupné ZDE.