Ipsos nyní přináší zajímavé postřehy a insighty formou podcastů

14. 8. 2020

Výzkumná agentura Ipsos, lídr v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění, nově přináší zajímavé postřehy a insighty formou podcastů. Ty jsou zaměřeny na aktuální témata spojená s koronavirovou situací a reakcí domácností a byznysů na tuto situaci. Podcast týkající se inovací v marketingu se například dotýká i tématu, jak Covid-19 změnil přístup k udržitelnosti a chování spotřebitelů.

Epizoda 01 – Sonda do strategie českých domácností v době koronaviru

V první epizodě Eva Veisová, Executive Director Ipsos UU, představí 6 strategií, které české domácnosti zvolily, aby se lépe vyrovnaly s nečekanou situací, kterou přinesla pandemie koronaviru. Jak se Čechům v karanténě žilo? Jaké jsou jejich finanční strategie? Jaká bude doba post-koronavirová? Výzkum byl realizován metodou hloubkových online rozhovorů.

Epizoda 02 – Jak připravit CX program na přechod z nouzového stavu do nového normálu

Lenka Sazmová, Account Director Ipsos CX, představuje návod na zhodnocení, zda je váš CX program (program získávání zákaznické zpětné vazby) správně nastavený i pro fungování v novém normálu. Náš check list obsahuje 6 základních otázek, které by si měl položit každý (nejen CX) manažer ve firmě.

Epizoda 03 – Inovace v marketingu

Jakub Malý, CEO Ipsos, vyzpovídal Jana Staňka, Service Line Director Innovation, jak se změnilo testování inovací za poslední dekádu a jak probíhá testování v době (post) covidové. Změnila pandemie C-19 vnímání udržitelnosti? Co „hygienický trend“? Jan představil výsledky behaviorálního testu a dalších našich i zahraničních studií.

Všechny podcasty naleznete na webu agentury Ipsos. Poslechnout si je můžete také na Spotify či iTunes.


Zdroj: Ipsos podcasty | Ipsos [online]. Copyright © 2016 [cit. 14.08.2020]. Dostupné ZDE.

Související

Brambory, luštěniny či kokos. Průzkum odhaluje, co si Češi přejí jako náhradu masa a mléka

Přejít na článek

GULE pro vás připravili speciální velikonoční nadílku. Ochutnáte?

Přejít na článek