Jan Cina je Dobrá víla a ve spotu pro ČT šíří osvětu o tom, co potřebují děti v dětských domovech ze všeho nejvíc

4. 3. 2022

Organizace Dobré víly dětem působí už šestým rokem. Každý týden, celý rok, jezdí dobrovolníci do dětských domovů rozdávat radost, pomáhat s úkoly, ale i s životními trable. Víly se stávají rádci a mentory dětí, budují si přátelství a navzájem se inspirují. Jednou z Víl je i herec a vítěz soutěže StarDance, Jan Cina.

Jan Cina jezdí pravidelně do dětského domova pod záštitou organizace Dobré víly, protože si uvědomuje, že šťastné dětství tu bohužel není pro každého, stejně jako láskyplná náruč. Toto poselství přináší i spot Dobrých víl vytvořený Majou Hamplovou z Barletta productions, s grafikou od reklamní agentury DDB a postprodukcí od studia Magiclab. Všichni se na chvíli stali Dobrými vílami, protože se podíleli na tvorbě bez nároku na odměnu. Výsledek můžeme vidět od 28.2. na kanálech České televize, která ho jako mediální partner uvede v rámci spotové kampaně.

V novém televizním spotu vystupuje Honza, který je na první pohled frustrovaný, a sedá si na gauč k babičce. Mísí se v něm všechny emoce. Stačí ale jenom jeden pohled a babička hned ví, co Honza potřebuje. Láskyplnou náruč. Protože tu potřebujeme všichni. Ale děti z dětských domovů nejvíc.

Cílem spotu je dát všem možnost podílet se na zlepšení kvality života dětí v dětských domovech přispěním na organizaci Dobré víly, která místo materiální pomoci, pošle do domovů dospělé kamarády, kteří umí obejmout a potěšit. Protože objetí je víc než hračka!

Přesně to se snaží Dobré víly dostat do povědomí veřejnosti. V ústavní péči je 8 000 dětí, každé z nich ale potřebuje individuální přístup. Proto tu Dobré víly jsou – aby se dívaly, když děti křičí „Koukej!“ a radovaly se s nimi z každého malého úspěchu. Potkávají se s dětmi v dětských domovech každý týden, znají příběh téměř každého z nich. „Potkáváme se s dětmi každý týden, a tak už známe příběh každého z nich. Známe jejich záliby, radosti i trápení. Dáváme jim svůj čas, lásku a pozornost, které potřebují daleko víc, než hromady hraček,“ říká Angelika Nevěřilová, zakladatelka organizace.

Zároveň se Víly snaží získat tak potřebnou finanční podporu, aby své aktivity mohly dále rozvíjet. Jen za rok 2021 začaly pravidelně navštěvovat další 4 dětské domovy a pořádají další víkendové akce, letní tábory, výlety a třeba i lyžák.

Jan Cina jezdí pravidelně do dětského domova v Mladé Boleslavi, byl s Dobrými vílami na táboře, na akci v přírodě a chystá se pozvat děti do divadla.


Zdroj: Dobré víly dávají dětem z dětských domovů to, co jim nejvíce chybí – lásku a pozornost. O podporu si říkají v novém spotu s Janem Cinou. Dobré víly dětem. Tisková zpráva, 15. 2. 2022.

Související

Jak nová politika diverzity a inkluze v ČEZ pomáhá k větší různorodosti pracovních týmů

Přejít na článek

Zdeněk Chlopčík naučil s Nadací ČEZ tančit mladé autisty. Zadarmo

Přejít na článek

T-Mobile rozdělí 1 500 000 korun organizacím, které bojují s předsudečným násilím

Přejít na článek