Když pomáháš #zlasky, není co řešit

1. 4. 2020

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. linii, podporuje výrobu ochranných pomůcek i nedostatkových dezinfekcí a originálním způsobem reaguje na současné dění i ve své komunikaci. Hrdiny televizního spotu oblékla ze dne na den do povinných roušek.

Vnést do společnosti v těchto dnech trochu dobra a lásky se rozhodla společnost Kofola. A to nejen tím, že začala zdarma dodávat pitný režim hrdinům v první linii, podpořila své zaměstnance, aby šili roušky, ale i tím, že upravila výrobu v Krnově tak, aby mohla zdarma zajistit nedostatkovou dezinfekci pro své okolí.

Vzájemná sounáležitost je nyní potřeba víc než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli inspirovat ostatní, abychom společně ukázali, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola.

Vznikla microsite zlaskykofola.cz, na kterou se propisují všechny „láskočiny“, do kterých se nejen firma, ale i kdokoliv další zapojí a umístí je na sociální sítě s hashtagem #zlasky. A právě i na tomto webu vyzývá Kofola veřejnost, aby se o případnou nezištnou pomoc pro potřebné přihlásila.

Kofola dokázala bryskně zareagovat na současnou potřebu lidí chránit sebe i své okolí i tím, že hrdiny svého nového televizního spotu oblékla doslova přes noc do digitálních roušek. David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey, která se výrobě TV spotu podílela, k tomu dodává: „Přijít s odvážnou myšlenkou a vytvořit ze dne na den něco hodnotnějšího než jen kampaň jsme si natrénovali už s nedávným hackathonem. A tuto schopnost zareagovat okamžitě na aktuální dění a pomoci tak komunikovat podstatné věci jsme zúročili nyní i s Kofolou.

Díky půl milionu fanoušků se Facebook Kofoly stal přirozenou komunikační platformou. Právě zde se Kofola snaží šířit pozitivní emoce. Premiéry se tak zde dočkala například píseň Láskaranténa, kterou pro Kofolu složila dívčí skupina Trio Viro. Ta si bere za úkol připomenout lidem, že lásku nezastaví ani čtyři stěny, a vyzývá k tomu, aby lidé nepropadali trudomyslnosti a měli se stále rádi. V nejbližší době spustí Kofola například i instagramový filtr, díky kterému se lidé budou moci zahrnovat polibky, aniž by se vystavovali riziku nákazy.

U aktivit na pomoc potřebným vše začalo a Kofola s těmito činy #zlasky zdaleka nekončí. Začíná se soustředit na další ohrožené cílové skupiny, tedy například na své gastro zákazníky. Právě provozovatelé restauračních zařízení totiž nyní zažívají krušné časy.


Společnost Kofola ČeskoSlovensko je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s devíti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově skupina Kofola zaměstnává téměř 2000 lidí. Do produktového portfolia společnosti v Česku a na Slovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. Nejnovějším přírůstkem je slovenská minerální voda Kláštorná Kalcia.

Zdroj: Tisková zpráva Kofola, 1. 4. 2020.

Související

MZV repatriovalo již více než 4 tisíce Čechů, kteří uvízli v zahraničí

Přejít na článek

Loono přesunulo své workshopy o zdravotní prevenci do online prostoru

Přejít na článek