Méně obalů a méně plastu s kávou do vlastního v obchodech Tchibo

Ze světa členů

6. 4. 2023

Přes 70 % českých zákazníků tvrdí, že mají pozitivní postoj k udržitelnému způsobu života a více než polovina to dokonce promítá do svého nákupního chování. Udržitelná varianta nesmí být ale moc složitá nebo výrazně dražší než ta standardní. A především musí také o takové možnosti zákazník vědět, protože většina z nich aktivně nepátrá.

Tchibo již řadu let nabízí ve svých obchodech kávu do vlastního kelímku nebo zrnka do vlastní nádoby. Ale až díky kampaním, které v posledních dvou letech na tuto možnost v obchodech upozorňovaly, a akcím, kdy mohli zákazníci získat kelímek k nákupu zdarma, se daří skutečně měnit nákupní chování zákazníků. Prodeje do vlastního kelímku v obchodech Tchibo se tak meziročně podařilo zdvojnásobit. Za minulý rok to bylo téměř 38 tisíc ušetřených jednorázových kelímků.

Aktuálně dostanete v obchodech Tchibo kávu do vlastního se slevou 9 Kč a slevu 5 Kč na každých 250 g zrnkové kávy do vlastního. Navíc všechna káva podávaná na kávových barech Tchibo je certifikovaná, to znamená, že byla vypěstována ohleduplně k přírodě i lidem.


Zdroj: Méně obalů a méně plastu s kávou do vlastního v obchodech Tchibo. Tchibo. Blogový článek

Související

České firmy nerozumějí ekonomickým benefitům cirkulární ekonomiky. To se brzy změní

Přejít na článek

Tesco ve spolupráci se Světovým fondem na ochranu přírody implementuje opatření k udržitelné výrobě a spotřebě

Přejít na článek