Seznamte se s fundraisingovou platformou FUNDER od MERCHYOU

2. 6. 2020

Udržitelná textilní tiskárna MERCHYOU podporuje rozvoj platformy FUNDER, která přináší bezrizikovou možnost získat finance pro podnikání, nebo pro projekt pomáhající řešit současnou pandemii a její dopady.

MERCHYOU se již více než deset let zabývá distribucí a potiskem textilu. Výroba je udržitelná a férová. Jako jedna z prvních evropských tiskáren na textil tiskne výhradně eco-friendly barvami, které neobsahují žádné těžké kovy či ftaláty. Pro firmu je však také velmi důležité odkud pochází textil, kdo a za jakých podmínek ho vyrábí a jaký to má dopad na životní prostředí. Proto nabízí i alternativu v podobě bio, sweatshop-free a fair trade textilu.

V MERCHYOU v době pandemie začali přemýšlet, jak by mohli svou činností pomoci různým organizacím. Zrodil se tak nápad na založení FUNDERu, platformy, kde můžete prodejem textilu s vaším designem bez rizika získat finance pro svoje podnikání, nebo ziskem z prodeje podpořit projekty pomáhající řešit současnou pandemii a její dopady.

Každá organizace, která si založí na funderu kampaň, si může zvolit, zda výtěžek z prodeje produktů půjde na podporu jednoho z nabízených projektů, nebo na jakýkoliv jiný dobročinný projekt. Důležitá je především transparentnost, aby vybrané finance byly použity na uvedené účely.

  1. Dejte o sobě vědět vyplněním formuláře.
  2. Obchodní zástupce vás bude kontaktovat a dohodnete společně výběr textilu, designu a příjemce získané částky. Produkt se doladí a spustí se kampaň.
  3. Kampaň běží 2 týdny, sdílíte ji se svou komunitou fanoušků, zákazníků a followerů.
  4. Minimum pro úspěšné dokončení je 30 prodaných kusů. Po skončení úspěšné kampaně vyrobíme merch a pošleme ho přispěvovatelům.
  5. Vybraná částka bude zaslaná vám nebo vámi vybrané organizaci.

Spuštění kampaně na FUNDERu nepřináší žádná rizika. Pokud se vaše kampaň nepodaří, nic neplatíte. V případě neúspěšné kampaně budou všechny peníze vráceny přispěvovatelům. Více informací o projektu a jednotlivých kampaních naleznete na webu FUNDERu.


Zdroj: webové stránky FUNDER.

Související

Tesco pomáhá časopisu Nový Prostor mimořádným prodejem časopisů

Přejít na článek