Spořicí účet od Hello bank! má nový rozměr a  nabízí první spoření, které prospívá všem

23. 8. 2021

Hello bank! přináší nový rozměr do jednoho ze svých vlajkových produktů. Hello spoření, které se v Česku řadí mezi nejlepší spořicí účty s dlouhodobě stabilním zhodnocením úspor pro drobné střadatele, se stává aktivní součástí programu „Hello Země“, ve kterém se banka soustředí na společensky odpovědné aktivity a projekty podporující trvale udržitelný rozvoj. Díky faktickému navýšení úrokové míry Hello spoření o 0,05 % tak banka na podzim rozdá více než 2 miliony korun na udržitelné projekty vybrané zaměstnanci a klienty.

Hello bank! přichází s novinkou, která se pozitivně dotýká jejího spořicího účtu a otevírá jiný pohled na přínosy spoření. Klientům bude banka i nadále úročit jejich vklady na Hello spoření jednou z nejvýhodnější úrokových měr ve výši 0,60 % ročně (pro vklady do 200 tis. korun), nicméně na konci srpna úrokovou míru fakticky navýší na 0,65 % ročně.

Takto vypočítané dodatečné peníze ve výši 0,05 % ze všech úročených vkladů k 31.8. 2021 pak banka věnuje na podporu společensky prospěšných projektů, které vybrali zaměstnanci banky a o výši podpory rozhodnou nyní sami klienti. A to nejen svými vklady, ale přímo i hlasováním o vítězi a reálném rozdělení celkové darované částky mezi jednotlivé projekty. Hlasovat může každý majitel Hello spoření v internetovém bankovnictví až do 10. 9. 2021. Do finále zaměstnanci banky poslali těchto pět projektů:

Výsledky hlasování klientů i celkový objem financí oznámí banka v týdnu od 20. září.

Celý záměr více přibližuje Gabriela Pithartová, Marketing & Engagement Director Hello bank!: „Přemýšleli jsme, jak jednoduše propojit svět finančních produktů se společenskou podporou různých udržitelných projektů. Vedle našich dlouholetých charitativních aktivit jsme hledali způsob, jak pomáhat společně s klienty a díky nim. Hello spoření nám přišlo jako ideální klíč – běžným lidem přispívá férovým zhodnocením jejich úspor v podobě 0,60% ročního úroku a zároveň jim díky dodatečným 0,05 % dává do ruky nástroj jak jednoduše pomoci a být prospěšným celé společnosti.“

Gabriela Pithartová doplňuje, jakým způsobem jednotlivé projekty Hello bank! vlastně vybrala: „Na začátku bylo skoro 240 projektů přihlášených do letošních Cen SDGs, které každoročně pořádá Asociace společenské odpovědnosti. Díky našemu partnerství jsme z nich mohli vybrat kandidáty nejbližší našemu přesvědčení a tomu, jak chceme naplňovat strategii udržitelnosti i společenské prospěšnosti. V této fázi jsme pak zapojili naše zaměstnance, kteří vybrali 5 finalistů. A nyní jsou na řadě naši klienti, kteří svými hlasy ovlivní rozdělení financí mezi tuto pětici.“

Program „Hello Země“, jehož první vlaštovkou je Hello spoření prospěšné všem, podpoří banka i mediální kampaní. Ve spolupráci s kreativní agenturou Ogilvy připravila 20vteřinový TV spot ze série komunikačního konceptu „Goodbye & Hello“, který v srpnu poběží na stanicích skupiny Nova. Vše doplní online reklama a komunikace na sociálních sítích.

K odstartování celého dlouhodobého programu „Hello Země“ si banka Hello spoření vybrala zcela logicky. Již od samého začátku si zakládá na vizi dlouhodobě stabilního zhodnocení úspor klientů, a to se zajímavým úročením, bez dalších podmínek a poplatků, bez rozdílu pro nové i stávající klienty. Spořicí účet se díky tomu těší velké oblibě a odnesl si ocenění Finparády v roce 2020 i bronz v soutěži Zlatá koruna 2021. A Hello bank! věří, že rostoucí zájem českých spotřebitelů o spoření ve spojení s atraktivní nabídkou úročení a dodatečným bonusem pro dobrou věc, bude pro mnoho lidí motivací. Čím více totiž lidé budou spořit, tím vyšší bude celospolečenský přínos a podpora užitečných projektů.


Zdroj: Spořicí účet od Hello bank! má nový rozměr a nabízí první spoření, které prospívá všem. Hello bank! Tisková zpráva, 3. 8. 2021.

Související

Celý svět vzdal 5. května hold dobrým skutkům. Projevy vděčnosti zaplavily sociální sítě

Přejít na článek

Za šest let lidé se sportovní aplikací EPP nasportovali téměř 135 milionů korun

Přejít na článek