Tichá aukce: Umění, které pomáhá

Ze světa členů

16. 6. 2025

Ve Vnitroblocku proběhla Vnitroblocku speciální akce, během které bylo představeno nové pivo vytvořené ve spolupráci s Pivovarem Zichovec a pražírnou Not Another Boring Roastery (NABR). Tento originální kyseláč obohatili o umělecký rozměr, etiketu navrhl malíř Ondřej Michálek alias MIO, který během večera živě vytvořil jedinečný obraz.

Český malíř propojuje klasickou figurativní tradici s výraznou současnou expresí. Vychází z kresby a technik starých mistrů, které proměňuje v malby pulzující barvou, pohybem a emocí. Ústřední roli v jeho tvorbě hraje lidské tělo – jako nositel vnitřních stavů, příběhů a symboliky dnešní doby. Miovy obrazy zachycují současnost s vizuální silou a opravdovostí. Staví na tom, co je malířsky silné a lidsky pravdivé.

Tento obraz je dražen formou tiché aukce ve Vnitroblocku, která potrvá až do 22. 6. 2025. Výtěžek z aukce bude věnován organizaci Fuck Cancer s.z., která pomáhá mladým pacientům s rakovinou a zvyšuje povědomí o prevenci. Vaše nabídka se tak nestane jen nákupem díla, ale přímou podporou těch, kteří to nejvíc potřebují.

JAK AUKCE FUNGUJE?

  • Aukce probíhá formou tiché aukce přímo ve Vnitroblocku
  • Svoji nabídku můžete zapsat na aukční papír u vystaveného díla
  • Alternativně můžete poslat svoji nabídku e-mailem na: galerie@dudesandbarbies.cz
  • Startovní cena: 30 000 Kč
  • Minimální příhoz: 1 000 Kč
  • Aukce trvá do 22.6.2025
  • Po ukončení aukce bude kontaktován zájemce s nejvyšším příhodem

Více informací najdete zde.


Zdroj: Tichá aukce: Umění, které pomáhá. Dudes & Barbies.

Související

Coca-Cola projektem “50 míst pro dobrý skutek“ podpořila až 4000 klientů neziskového sektoru

Přejít na článek

95 milionů versus 7 miliard: Giving Tuesday se blíží, stejně jako Black Friday

Přejít na článek

Češi mají dobré srdce. Zákazníci Kauflandu spolu s obchodním řetězcem loni darovali potřebným rekordních 60 milionů korun

Přejít na článek