Westfield Chodov přenese své zákazníky na severní pól 4D vlakem a na VR sáních

25. 11. 2021

Vánoční program centra Westfield Chodov letos staví na inovativních technologických prvcích. Cestu na severní pól, který je leitmotivem všech doprovodných atrakcí, zákazníci absolvují ve 4D modelu lokomotivy Vánočního expresu, při průletu nad zasněženou krajinou ve VR Santových sáních a v doprovodu postaviček z rozšířené reality. Přímo před centrem vyroste Mega Dome stan s videomappingem polární záře. Vánoční program chodovského centra startuje v pondělí 15. listopadu.

Westfield Chodov v rámci svého vánočního programu představí hned několik inovativních technologií na jednom místě. Už od pondělí 15. listopadu mohou návštěvníci nahlédnout do 4D modelu parní lokomotivy Vánočního expresu, který je díky video simulaci v pozadí doveze do zasněžené severní krajiny. Druhou klíčovou atrakcí s nevšedním technologickým přesahem jsou Santovy tažné sáně. Na první pohled obyčejný model se po nasazení headsetu s 360° virtuální realitou s celou posádkou „vznese do oblak“, a zprostředkuje tak netradiční zážitek z průletu nad severní točnou.

„Trávení času v obchodních centrech je čím dál více otázkou nabízeného zážitku než jen samotného nakupování. Náš letošní vánoční program je proto postavený na nejmodernějších technologiích, které kombinují fyzický zážitek s virtuální nebo rozšířenou realitou,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov, a dodává: „Stěžejní je podle nás možnost interakce zákazníků a jejich vtažení do děje. Konkrétní atrakce jsme v návaznosti na letošní téma volili tak, abychom oslovili děti i dospělé, a všem zákazníkům tak zpříjemnili návštěvu Westfield v jednom z nejexponovanějších období roku.“

Videomapping polární záře, mluvící schránka a postavičky skryté v rozšířené realitě
Vedle venkovního kluziště vyrostl 22. listopadu stan Mega Dome s ledovým barem, na jehož stěny a strop se pomocí videomappingu bude promítat polární záře. Hlavní část atrakcí zákazníci najdou na náměstíčku u prodejny Peek&Cloppenburg. Zatímco zmíněné Santovy sáně a Vánoční expres nikdo nepřehlédne, postavičky tučňáka, skřítka a Santy najdou děti v rámci soutěže o drobný dárek jen s pomocí aplikace #playmagic 1 s rozšířenou realitou. Poslední interaktivní novinkou je mluvící poštovní schránka, do které mohou děti vhodit dopis se svým vánočním přáním.

Outdoorovou image kampaň na podporu vánočního programu odstartoval Westfield Chodov už 1. listopadu. Kromě reklamy na billboardech a bigboardech se zákazníci o netradičních atrakcích dozví také z rádia, online komunikace a informačních panelů přímo v Centru.

Pohodlný nákup díky nadstandardním službám
I v předvánočním období Westfield Chodov nabídne praktické zákaznické služby, umožňující rychlejší a jednodušší nákup. Díky službě Donáška do auta, inspirované americkým systémem „curbside pickup“, mohou zákazníci objednávat zboží v e-shopu jednotlivých nájemců, a ještě ten den objednávku vyzvednout – ovšem bez nutnosti vystoupit z auta. Více informací o službě včetně seznamu zapojených prodejen je k dispozici na webu www.donaska-do-auta.cz. Prostřednictvím nové služby Line Pass je pak možné zarezervovat časový slot pro návštěvu vybrané prodejny, a vyhnout se tak čekání ve frontě z důvodu naplnění kapacity konkrétní jednotky. Tato služba je dostupná v mobilní aplikaci Westfield Chodov.

Více informací najdete zde.


Zdroj: Westfield Chodov přenese své zákazníky na severní pól pomocí rozšířené i virtuální reality, videomappingu, fyzických a interaktivních 4D atrakcí. Westfield Chodov. Tisková zpráva, 15: 11. 2021.

Související

Titul v plážovém volejbalovém turnaji za lepší svět vybojovala Kavárna Modrý domeček

Přejít na článek

Ohlédnutí za Cenami SDGs: V roce 2017 promluvil světově uznávaný ekonom a oceňoval se soukromý i veřejný sektor

Přejít na článek