Zvládli jsme to. Vybrali jsme na Hithit potřebné peníze na realizaci našeho e-shopu Nakup na Dobro! Na co se teď můžete těšit?

2. 4. 2021

Na Zelený čtvrtek se v Asociaci společenské odpovědnosti zazelenalo. Podařilo se nám naplnit cílovou částku 500 000 v naší kampani na Hithit k realizaci e-shopu s udržitelnými dárky Nakup na Dobro. Chtěli bychom z celého srdce poděkovat všem, kteří v náš projekt věřili a finančně nás podpořili. Také si velmi ceníme podpory našich členům, kteří nám do kampaně věnovali své produkty jako odměny za přispění. Jen díky vám budeme my všichni již brzy moci nakupovat na dobro a potěšit své nejbližší originálními udržitelnými dárky, které zahřejí u srdce.

A na co se již brzy můžete těšit? Na pestrý sortiment udržitelných produktů, ekologickou dopravu, udržitelné balení, rychlý zákaznický servis a především řadu možností, jak přispět na dobro. Svým nákupem navíc podpoříte 15 lidí se zdravotním postižením, kteří se na vývoji e-shopu, jeho provozu a logistice budou podílet.

Nakup na Dobro již v červenci nabídne originální výrobky a služby malých českých firem, sociálních podniků i neziskových organizací z řad členů Asociace společenské odpovědnosti. V nabídce najdete třeba různé eko vychytávky na cesty, dobroty na zub, doplňky na parádu či udržitelné dekorace pro výzdobu vaší domácnosti. Chybět nebudou ani zážitkové a charitativní vouchery, kterými budete moci podpořit vybrané neziskové organizace.

Hlavní snahou projektu Nakup na Dobro je, aby celý prodejní a distribuční proces byl udržitelný a realizován s ohledem na planetu. Proto právě hledáme inovativní cesty, jak produkty udržitelně balit, jak znovu využívat balící materiál a jak zajistit uhlíkově neutrální dopravu dárků až k vám domu. Firemní i individuální zákazníci navíc budou mít v procesu nákupu možnost podpořit výsadbu stromů a snížit tak uhlíkovou stopu svého nákupu. Přidanou hodnotou pro firemní nákupy může být i náhradní plnění.

Pozadu nebude ani technologické řešení celého e-shopu, které nabídne snadnou orientaci v nabídce produktů a umožní každému realizovat rychlý a efektivní nákup bez zbytečných reklamních pobídek. Díky tematickým kampaním a zákaznickému newsletteru vám nikdy neuniknou zajímavé sezónní tipy na dárky například na Valentýna, Den matek, Den dětí či Vánoce.

E-shop Nakupnadobro.cz plánujeme se vší parádou spustit v létě. A pokud nám to situace dovolí, rádi bychom do našeho skladu v Havlíčkově Brodě pozvali i naše dodavatele (členy). Čeká na ně prohlídka nového ekologického distribučního centra sociálního podniku Ergotep. Všichni tak budou mít jedinečnou možnost prohlédnout si fungování e-shopu od vyřízení první objednávky po doručení zboží zákazníkovi.

Nakup na Dobro je projektem Asociace společenské odpovědnosti, který realizuje ve spolupráci se sociálním podnikem Ergotep. Na vývoji e-shopu se podílí experti na technologie z KomTeSa, design připravuje reklamní a grafické studio MadLove. Prvními partnery v dobrém celého projektu se na kampani Hithit staly Montessori školy Andílek, PEYTON legal a Skupina ČEZ.

Související

ČEZ se podílí přes Sunfire na výstavbě první továrny na zelené letecké palivo v Evropě

Přejít na článek

Jaké myšlenky přinesla diskuze na téma stabilizace a rozvoj organizace v turbulentní době?

Přejít na článek