ESG – jak jej vnímají zákazníci a jak o něm srozumitelně mluvit | Ipsos

5/4/2023

S blížící se povinností nefinančního reportování podle směrnice CSRD rezonuje téma ESG nejen mezi firmami i odbornou veřejností. Pro firmy však nemusí být jen nutným zlem spojeným s vyšší administrativou a náklady.

  • Jak důrazu na ESG využít ve prospěch firmy?
  • Jak ESG efektivně komunikovat, aby podporovalo značku?
  • Jak to může pomoci reputation managementu?
  • Co opravdu od firem očekávají spotřebitelé?

Na konferenci Ipsos představí exkluzivní výsledky již 13. ročníku Ipsos Corporate & Reputation Research.

O své zkušenosti se podělí:

  • Robert Sobol, Sustainability Operations Lead CEE, Sanofi CHC: ESG v kampani Ibalginu: průkopnické kroky v oblasti pharma průmyslu
  • Jiří Mareček, Director Public Affairs, Communications & Sustainability, Albert Česká republika: jak Albert pomáhá zákazníkům chovat se udržitelně a šetrně zároveň,
  • Laura Mitroliosová, CEO, CIRA Advisory: udržitelné využití zdrojů v každodenním fungování firmy,
  • Pippa Bailey, Head of Sustainability Practice, Ipsos: ESG jako součást firemní strategie, příklady inovativních projektů, odvážná komunikace ESG témat zavedenými značkami.
  • Zástupci společnosti Monitora představí, jak se téma udržitelnosti promítá do mediálního prostoru.

Akce je určená zejména ESG / CSR / marketingovým / brand manažerům firem a dalším zástupcům firem, pro které je téma relevantní a je pro registrované účastníky zdarma.

V případě dotazů či zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.

Účast bez předchozího potvrzení ze strany Ipsos není možná. Z kapacitních důvodů je účast omezena max. na 2 osoby z jedné firmy.

KDY: 5. dubna 2023, 14:00 až 17:00

KDE: Ipsos, Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1