ESG – jak jej vnímají zákazníci a jak o něm srozumitelně mluvit | Ipsos
5/4/2023
S blížící se povinností nefinančního reportování podle směrnice CSRD rezonuje téma ESG nejen mezi firmami i odbornou veřejností. Pro firmy však nemusí být jen nutným zlem spojeným s vyšší administrativou a náklady.
- Jak důrazu na ESG využít ve prospěch firmy?
- Jak ESG efektivně komunikovat, aby podporovalo značku?
- Jak to může pomoci reputation managementu?
- Co opravdu od firem očekávají spotřebitelé?
Na konferenci Ipsos představí exkluzivní výsledky již 13. ročníku Ipsos Corporate & Reputation Research.
O své zkušenosti se podělí:
- Robert Sobol, Sustainability Operations Lead CEE, Sanofi CHC: ESG v kampani Ibalginu: průkopnické kroky v oblasti pharma průmyslu
- Jiří Mareček, Director Public Affairs, Communications & Sustainability, Albert Česká republika: jak Albert pomáhá zákazníkům chovat se udržitelně a šetrně zároveň,
- Laura Mitroliosová, CEO, CIRA Advisory: udržitelné využití zdrojů v každodenním fungování firmy,
- Pippa Bailey, Head of Sustainability Practice, Ipsos: ESG jako součást firemní strategie, příklady inovativních projektů, odvážná komunikace ESG témat zavedenými značkami.
- Zástupci společnosti Monitora představí, jak se téma udržitelnosti promítá do mediálního prostoru.
Akce je určená zejména ESG / CSR / marketingovým / brand manažerům firem a dalším zástupcům firem, pro které je téma relevantní a je pro registrované účastníky zdarma.
V případě dotazů či zájmu o účast pište na adresu: konference@ipsos.cz.
Účast bez předchozího potvrzení ze strany Ipsos není možná. Z kapacitních důvodů je účast omezena max. na 2 osoby z jedné firmy.
KDY: 5. dubna 2023, 14:00 až 17:00
KDE: Ipsos, Slovanský dům, vchod E, Na Příkopě 22, 110 00 Praha 1