Akcelerátor Cen SDGs | Jak komunikovat udržitelnost

14/10/2020

Startujeme Akcelerátor Cen SDGs!

Podzim v Asociaci společenské odpovědnosti zasvětíme akceleraci projektů z letošního ročníku Cen SDGs.

Spojili jsme síly s Impact Hub ČR a společně jsme vyvinuli nástroj, kterým podpoříme nadějné projekty v naplňování SDGs.

V rámci rozvojové podzimní fáze nás čekají worshopy a online webináře, které rozšíří a prohloubí  znalosti rozvojových témat v oblasti SDGs, leadershipu a umožní vám spatřit problémy novýma očima.

Druhý workshop na téma „Jak komunikovat téma udržitelnosti“ pořádá Asociace společenské odpovědnosti ve spolupráci s odborníky  ze společností Unilever pro Česko a Slovensko a Ernst & Young.

Workshop vám přiblíží komunikaci udržitelnosti hned z několika úhlů pohledu. Dozvíte se o SDGs a jak je správně prezentovat, o předpovídané budoucnosti udržitelnosti, o důležitosti ESG informací pro investory, o společenské odpovědnosti firem a práci se zaměstnanci a vyzkoušíte si praktická cvičení, zaměřená na komunikování udržitelnosti na příkladu několika konkrétních firem.

Program:

1. část: Asociace společenské odpovědnosti a SDGs

Lucie Mádlová, zakladatelka a výkonná ředitelka Asociace společenské odpovědnosti, přiblíží Cíle udržitelného rozvoje od OSN, seznámí vás s výsledky letošního výzkumu o povědomí Čechů o SDGs, SDG Indexem a budoucností udržitelnosti.

2. část: Unilever

Michaela Franeková, generální ředitelka společnosti Unilever pro Česko a Slovensko, a její kolegové. Nabídnou vám komplexní pohled na komunikaci udržitelnosti na více aspektech – jak korporátní komunikaci a CSR, tak v rámci práce se zaměstnanci a Employer Branding.

  • Michaela Franeková již přes 1,5 roku působí jako generální ředitelka Unileveru pro Česko a Slovensko, a zároveň jako viceprezidentka divize potravin a nápojů pro 20 zemí střední a východní Evropy. Vedle budování prosperujícího, a přitom udržitelného byznysu jsou pro ni prioritou lidé, udržitelnost jako taková a podpora lokálních projektů s pozitivním sociálním či environmentálním přesahem.
  • Zuzana Kuťková, People Partner & Employer Branding Lead společnosti Unilever pro Česko a Slovensko, téměř čtyři roky stojí v čele týmu Employer Branding, nově také z HR perspektivy podporuje byznysovou část společnosti v rámci týmů Sales a Marketing. Mezi její největší úspěchy patří plně lokální kampaň podporující Unilever jakožto zaměstnavatele s vyšším posláním. Také zvyšuje vizibilitu Unileveru na sociálních sítích.
  • Magdalena Leimerová, Sustainability & Communications Lead společnosti Unilever pro Česko a Slovensko, zodpovídá za korporátní komunikaci a navazování partnerství s externím světem. Má na starost také vztahy s médii, interní komunikaci nebo koordinaci agendy External Affairs. Buduje povědomí o Unileveru jakožto firmě s posláním interně a zejména externě.

3. část: Ernst & Young

Alice Machová a Lenka Vaněk ze společnosti Ernst & Young a sdělí vám, proč jsou ESG informace důležité pro investory. EY pomáhá společnostem reagovat pomocí pochopení rizik, určením příležitostí a podporou se sestavováním nebo ověřováním nefinančních ukazatelů pro všechny relevantní zúčastněné strany.

  • Alice Machová je partnerkou EY pro Poradenské služby v oblasti klimatických změn a udržitelného rozvoje. Věří, že aby firmy přežily a rostly ve stále konkurenceschopnějším a odpovědnějším podnikatelském prostředí, musí podávat zprávy nejen o své finanční výkonnosti, ale i o své nefinanční výkonnosti. Je pravidelně členkou poroty Cen SDGs pro kategorii Reporting, pořádané Asociací společenské odpovědnosti a s nefinančním reportingem pomáhala řadě jak českých tak zahraničních společností.
  • Lenka Vaněk je vedoucí pražského EY wavespace a týmu, zaměřujícího se na poradenství v oblasti spotřebního zboží a maloobchodu. Má více než 10 let zkušeností z marketingových a R&D ředitelských pozic z českých i mezinárodních společností. Využívá své bohaté znalosti zákaznických trendů a design thinking metodiku k budování udržitelných firemních strategií, které jsou dále implementovány do marketingových, inovačních a obchodních plánů.

Partnery Akcelerátoru jsou společnosti Google, Unilever, Česká rozvojová agentura a Ministerstvo zahraničních věcí ČR.

Více o Akcelerátoru ZDE.

————————————————————————————————————————————————-

Registrace na workshop je otevřena pouze pro účastníky Akcelerátoru.