PRAM CONSULTING

PRAM Consulting je přední česká PR agentura zaměřená na dodávání impulzu mezinárodním organizacím v České republice. Nabízí full-servisové služby v oblasti komunikace a marketingu a svou hlavní hodnotu vidí v konceptu leadability schopnosti pomáhat organizacím být lídry trhu. Tuto filozofii naplňuje prostřednictvím série workshopů Leadership Lab a pravidelných setkání PR Brunch, která se konají třikrát ročně. Na těchto setkáních Patrik Schober společně s odborníky a mediálním partnerem Médiářem diskutuje klíčová témata budoucnosti PR. PRAM Consulting první českou PR agenturou, která vydala vlastní ESG report a informovala o nutnosti komunikovat udržitelnost. Díky členství v síti Worldcom PR Group aplikuje mezinárodní trendy nejen v ČR, ale i v dalších zemích.

Závazek udržitelnosti

Způsob, jakým vaše organizace přistupuje k otázkám udržitelnosti a společenské odpovědnosti, ovlivňuje vnímání ze strany zaměstnanců, uchazečů, investorů i zákazníků více než kdy dřív. Nestačí se spoléhat jen na CSR či diverzitu – všechny oblasti musí vycházet z poslání firmy. V PRAM Consulting jsme vytvořili vlastní ESG strategii a report, přestože zákon nám to neukládá. ESG parametry hrají klíčovou roli pro 91 % investorů a firmy, které udržitelnost neřeší, mohou ztratit důvěru klíčových stakeholderů. Náš vhled do oblasti ESG předáváme také našim klientům, pro které tvoříme základní, i komplexní ESG reporty.

PRAM Consulting

Patrik Schober

Managing Partner

Strategie udržitelnosti

Hlavními oblastmi ESG strategie PRAM Consulting jsou životní prostředí, společenský vliv a řízení společnosti, což reflektuje závazek firmy k dlouhodobé udržitelnosti.

Životní prostředí (Environmental): PRAM si klade za cíl snížit svou uhlíkovou stopu a zlepšit své ekologické procesy. Zahrnuje monitoring emisí v oblastech Scope 1 a 2, přechod na digitální provoz, snížení cestování letadlem a automobilem a podporu ekologických aktivit mezi zaměstnanci.

Společenský vliv (Social): Společnost se zaměřuje na práva zaměstnanců, udržování nízké fluktuace a podporu vzdělávání. Podporuje charitativní projekty, například projekt Goalball a pro bono komunikaci pro domov seniorů Sue Ryder. Zaměřuje se na dlouhodobou spolupráci s neziskovými organizacemi a zajištění pravidelné zpětné vazby od zaměstnanců.

Řízení společnosti (Governance): Společnost se zavázala k udržení diverzity a inkluze v managementu, kde ženy tvoří více než 50 % vedení. PRAM zavedla systém whistleblowingu a hodnocení klientů podle ESG standardů. Je také držitelem CMS certifikace, která zajišťuje vysoké standardy řízení.

Tyto oblasti tvoří základ tříleté ESG strategie PRAM Consulting, která reflektuje jejich závazek k transparentnosti a udržitelnosti.

dscf6703-kopie

img_2695

img_2947

Kdo má u nás udržitelnost na starosti

Veronika Zahradníková

Business Development Manager

veronika.zahradnikova@pram.cz

Veronika vystudovala mezinárodní vztahy v ČR, USA a Irsku. V Pramu je zodpovědná za rozvoj agentury, oslovování nových klientů, organizaci tendrů a také za marketing a CSR aktivity. Jejím cílem je získávat takové klienty, kteří rozumí PR a chtějí dát své komunikaci nový impuls. Zároveň se aktivně podílí na organizaci vzdělávacích seminářů PR Brunch a spolupracuje s klienty na tvorbě nefinančních reportů. Své organizační schopnosti Veronika promítá také do svého osobního života, kde je aktivní maminkou tří dětí a zároveň zapálenou cestovatelkou jednou stopou. 

Naše projekty

PRAM Consulting se v rámci CSR aktivit podílí na několika významných projektech. Společnost je strategickým partnerem goalballu, sportu pro nevidomé, kde pomáhá s komunikační strategií a podporou pro nevidomé sportovce. Dalším projektem je spolupráce s Rozvojovým programem OSN na podpoře projektu Weather Kids, jehož cílem je zvýšit povědomí o klimatických změnách prostřednictvím dětí. PRAM také organizoval pro bono komunikační kampaň pro domov seniorů Sue Ryder, která pomohla vybrat přes milion korun na nákup nových postelí pro pacienty.

Projekty