BILLA

BILLA je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši 33,7 mld. Kč (2022), s více než 250 prodejnami a 6 500 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. Společnost BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 72 % jejího celkového obratu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA BIO, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy, BILLA BON VIA, Today, Clever, Vives, ZOO ROYAL nebo Milora.

Skupina REWE má strategii udržitelnosti, která je strukturována ve čtyřech pilířích:

  • Odpovědné výrobky
  • Energie, klima a životní prostředí
  • Zaměstnanci
  • Společenská odpovědnost

V roce 2023 BILLA sestavila strategii udržitelnosti pro český trh. Strategie udržitelnosti má za cíl přispět k transformaci podnikání BILLA směrem k modernímu, odpovědnému, odolnému a férovému obchodnímu modelu. Je spojena s dvouletým akčním plánem, který definuje klíčová témata a v rámci nich předkládá více než tři desítky konkrétních projektů.

V roce 2023 BILLA také vydává svou první zprávu o udržitelnosti, která se odkazuje na standard GRI a reflektuje také Cíle udržitelného rozvoje.

Více o přístupu společnosti BILLA k tématu udržitelnosti naleznete na webu Plán B.