Nadace Kooperativy se převléká do růžové

Ze světa členů

12. 10. 2023

Nadace Kooperativy během října podpoří kampaň neziskové organizace Loono, která pomáhá zvyšovat povědomí o prevenci a včasném odhalení rakoviny prsu. Ta je druhou nejčastější rakovinou u žen. Ročně se s ní potká 7 000 žen, třetina z nich bohužel onemocnění nepřežije.

Kooperativa převleče komunikaci na jeden měsíc do růžové. Bude tak edukovat nejen zaměstnance, ale i klienty a širokou veřejnost o podstatě prevence. Po celou dobu kampaně bude možné potkat v komunikačních kanálech pojišťovny dvě kolegyně z Agentury východní Čechy, které se skrze své zkušenosti rozhodli inspirovat ostatní. Jejich tváře potkají klienti pojišťovny a široká veřejnost na obrazovkách na pobočkách Kooperativy.

„V ČR navštěvuje mamografickou kontrolu jen 60 % žen. Podporou kampaně Růžový říjen chceme podpořit povědomí o prevenci rakoviny prsu a šíření osvěty o prevenci onkologických onemocnění. Za každé naskenování QR kódu, který odkazuje na web, kde najdete podstatné informace z oblasti zdravotní prevence, darujeme na prevenci závažných onemocnění 10 Kč,“ vysvětluje smysl celé kampaně výkonný ředitel Nadace Kooperativy Milan Medek.

Na sociálních sítích dále bude pojišťovna upozorňovat na fakta, která se s tímto závažným onemocněním pojí.

Myslete na prevenci i vy a pomozte šířit osvětu.


Zdroj: Nadace Kooperativy se převléká do růžové. Kooperativa pojišťovna. Tisková zpráva

Související

Včelám se na Brumlovce daří dobře. Ze dvou úlů se stočilo 20 l medu

Přejít na článek

V českých školách nemůže svým dětem zaplatit školní oběd už téměř 30 000 rodin

Přejít na článek

Nadační fond Kapka naděje spustil sbírku na pořízení kardiologické sondy pro novorozence

Přejít na článek