Unilever

Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Surf.  Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.

Naše počátky jsou spojené s na svou dobu revolučními produkty, a to kostkou mýdla Sunlight, díky které se ve viktoriánské Anglii povedlo pozvednout úroveň hygieny a snížit výskyt nebezpečných nemocí, a margarínem, který zpřístupnil výživnou a dostupnou potravinu mnoha lidem v Holandsku.

Vizí Unileveru je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora, které jsou zároveň motorem udržitelnosti. Naše značky uspokojují potřeby zákazníků, ale také mají silný přesah v rámci sociálních nebo enviromentálních projektů. Mezi tyto klíčové značky patří např. Domestos, který se zaměřuje na edukaci dětí ve školách a školkách ohledně hygieny, Hellmann´s  bojuje proti plýtvání potravinami, Dove podporuje  skutečnou ženskou krásu a sebevědomí bez filtrů a přikrášlování a Rexona inspiruje ke zdravému pohybu.

Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991.

Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com  a www.unilever.cz.