FOVY se podílí na vzniku výrobků značky FOREWEAR už 10 let, nyní představují spolupráci s dalším členem A-CSR, společností ComAp

Ze světa členů

8. 8. 2023

V letošním roce to bude už 10 let, co sociální podnik FOVY spolupracuje se značkou recyklovaných výrobků FOREWEAR a mění tím český trh propagačních předmětů. Tento projekt původně začínal jako charitativní aktivita, ale postupně se stal iniciativou podporující udržitelný způsob života a principy cirkulární ekonomiky spolu se zapojením lidí s handicapem právě ze sociálního podniku FOVY.

Od roku 2013 vznikají v chotěbořské šicí dílně výrobky s designovým potiskem, které firmy využívají jako dárky pro zaměstnance, firemní partnery a klienty a také do uvítacích balíčků pro nové zaměstnance. Originální ekologické dárky si objednalo už téměř 90 firem. Díky těmto zakázkám má práci pět až šest švadlen.

Nedávno se šicí dílna podílela na vzniku výrobků pro společnost ComAp, člena Asociace společenské odpovědnosti, který pomáhá zákazníkům efektivně řídit využití energie. ComAp od svého založení podporuje sociálně ohrožené komunity a neziskové organizace, a od roku 2019 se aktivně snaží snižovat uhlíkovou stopu zaváděním opatření na všech úrovních činnosti firmy v rámci programu ComAp Cares. A stejně odpovědně přistoupili i k nákupu reklamních předmětů.

„Hledali jsme nové možnosti udržitelných dárků pro obchodní partnery a zaměstnance tak, aby byly v souladu s naší novou firemní vizí. Rozhodli jsme se pro značku FOREWEAR a společně jsme vytvořili sérii krásných bloků, desek a pořadačů s originálními grafikami, které mimo jiné oslavují 30 let od vzniku ComApu. Všichni jsme z výrobků nadšení, jsou velmi vydařené a mají kvalitní zpracování. Už jsme nějaké rozdali na veletrzích, na školeních, našim partnerům a také kolegům ve firmě a mají všechny ohromný úspěch a výborný ohlas,“ zhodnotila spolupráci Barbora Vajnarová, Marketing Communications Manager společnosti ComAp a.s.

Pro ComAp švadleny v šicí dílně podniku FOVY ušily zápisníky, organizéry s kapsou na tablet a desky na dokumenty či notebook. Design potisku je z dílny grafika Tonyho Alföldi. Tony vysvětlil vznik grafiky takto: Základom prvé grafiky sú kresby, ktoré pre nás vytvoril Luky (@lukas.lukero), pri príležitosti 30. výročia založenia firmy. Jeho čiernobiele obrazy sme doplnili o pestrý vzor farebných trojuholníkov. Farby vychádzajú z odvetví, v ktorých ComAp pomáha zákazníkom efektívne riadiť využitie energie. Víziou našej firmy je pomáhať našim zákazníkom s prechodom od fosilných palív k obnoviteľným zdrojom energie. Takéto myslenie uplatňujeme aj pri objednávaní reklamných predmetov. Farebný vzor trojuholníkov, ktorý som zvolil, môže reprezentovať súčasnú transformáciu energetického trhu ako aj rozmanitosť ľudí, ktorí v ComApe pracujú. Cieľ bol však oveľa obyčajnejší – vytvoriť niečo pekné a veselé. A to sa nám spolu s FOREWEAR podarilo.“

Pro značku udržitelných výrobků FOREWEAR se rozhodli už i tito další členové Asociace společenské odpovědnosti: společnost Heureka Group, T-Mobile, Kofola, Česká spořitelna, AXA Assistance, Veolia, ČEPS, Tchibo a Visual Coach, pro které ve FOVY šili výrobky v minulosti.


Zdroj: FOVY se podílí na vzniku výrobků značky FOREWEAR už 10 let, nyní představují spolupráci s dalším členem A-CSR, společností ComAp. FOVY. Blogový článek.

Související

ČEZ zlepšil rating ESG a posunul se mezi čtvrtinu globálně nejlépe hodnocených energetik

Přejít na článek

Cenné body do ESG reportu? Ubytování v ekologickém hotelu

Přejít na článek

Jak zamezit plýtvání potravinami? Odpovídá výzkum mezi Brňany i nová evropská legislativa

Přejít na článek