Vuch společně se svými zákazníky přispěla prostřednictvím limitované edice kabelek projektu Tělo s příběhem

Ze světa členů

13. 3. 2024

U české módní značky Vuch je podpora dobročinných aktivit již tradicí. Posledním příkladem je limitovaná edice charitativních kabelek v barvě připomínající odstín lidské kůže.

S myšlenkou dobročinného projektu Tělo s příběhem souzníme, a proto jsme opět spojili společné síly. Naši designéři a tým Těla s příběhem dali hlavy dohromady a společně vytvořili originální design. Následně jsme vyrobili 350 kusů limitovaných charitativních kabelek Peony jako symbol podpory a sebelásky. Výtěžek z prodeje činil krásných 159 360 Kč a celou tuto částku věnujeme tomuto dobročinnému projektu,“ říká Martin Kůs spolumajitel a šéfdesignér značky Vuch.

Kabelka byla záměrně navržena v barvě připomínající odstín lidské kůže, aby zdůraznila přirozenou krásu každého z nás. Symbol pivoňky, který je pro tento self-love projekt tak typický, najdete na Peony v několika podobách – od jemného embosovaného motivu na zadní straně, přes dva přívěsky, až po originální podšívku s inspirujícím nápisem „Pravá krása se skrývá uvnitř“. Součástí projektu bylo také spojení se s pěti ženami, která mají na svém těle příběh.

„Projekt Tělo s příběhem ukazuje, že každá si na svém těle neseme příběh. Ten může být okem viditelný formou vrásek, jizev a jiných, zdánlivých (ne)dokonalostí. Nebo může tvořit skryté šrámy na duši. Cílem tohoto projektu je podpořit všechny ženy a připomenout jim, že v tom nejsou samy. A také to, že skutečná krása se skrývá uvnitř. My ženy jsme silnější, než si myslíme, a přesto jemné, krásné a jedinečné,“ shrnuje hlavní myšlenku charitativního projektu Kateřina Kopicová, zakladatelka Tělo s příběhem.

Ve Vuch mezi základní kameny filosofie patří pomoc a projekty společenské odpovědnosti. Kromě opakované podpory projektu Tělo s příběhem, se kterým spolupracovala i na projektu Vuchlady 2023, přispěl Vuch například neziskové organizaci Nedoklubko. Příspěvky šly na pomoc bezbranným miminkům do dlaně. Dalším příkladem je charitativní kalendář, který Vuch vypustil do světa již třikrát. Výtěžek z prodeje posledního vydání putoval na podporu dobročinné organizace Loono, zaměřující se na osvětu prevence vážných onemocnění. Projekty této organizace Vuch podporuje dlouhodobě. To platí i o dalších subjektech (například Arcidiecézní charitu Praha), stejně tak regionálně (například Spolek Hurá na Výlet!) nebo se připojuje k aktivitě Giving Tuesday, která připadá vždy na listopad a z každé objednávky byla věnována částka 20 Kč Fandi mámám.


Zdroj: Módní značka Vuch společně se svými zákazníky přispěla prostřednictvím limitované edice kabelek v odstínu lidské kůže téměř 160 tisíc Kč projektu Tělo s příběhem. Vuch. Tisková zpráva

Související

Kateřina Geislerová: Život v kufříku pokládá zdravé základy budoucí společnosti

Přejít na článek

Společně pro elektromobilitu. Nošovický Hyundai poskytne Konu Electric bartošovické záchranné stanici

Přejít na článek

Nadace Krása pomoci hledá inspirativní osobnost roku 2024! Nominovat můžete až do konce února

Přejít na článek