Značka Hellmann´s rozdala samoživitelům tunu bramborového salátu
Ze světa členů
16. 1. 2024
Do celkem 60 dobročinných organizací po celém Česku se ve čtvrtek 21. prosince rozjeli zástupci značky Hellmann´s, aby předali rodičům samoživitelům tisíce nachystaných porcí bramborového salátu.
Značka Hellmann´s v předvánočním období lidem v nouzi rozdává bramborový salát už čtyři roky, letos se jejich darovací akce zaměřila výhradně na samoživitele, pro které je konec roku jedním z nejnáročnějších období. „Loni jsme spolupracovali s 30 dobročinnými organizacemi, kterým jsme darovali dva tisíce porcí salátu, což je přes 400 kilogramů. V letošním roce spolupracujeme už s více než 60 organizacemi po celém Česku, kterým jsme rozdali celkem pět tisíc porcí bramborového salátu, což je zhruba jedna tuna. Jsme rádi, že můžeme každý rok nabídnout pomoc většímu množství lidí. Letos jsme se zaměřili na samoživitele, pro které je období Vánoc velmi náročné. Věřím, že se nám podařilo několika tisícům samoživitelů Vánoce zpříjemnit,“ řekla Silvie Dittertová, brand managerka značky Hellmann´s.
Na akci se už od jejího začátku podílí také společnost Tesco, ta daruje na přípravu bramborového salátu zeleninu ze svých prodejen. „Na přípravu charitativního bramborového salátu věnujeme veškerou zeleninu každoročně. Stejně jako v minulých letech i letos máme radost z toho, že se do přípravy salátu chtějí zapojit osobně i naši zaměstnanci. Akci chápeme jako další příležitost, jak můžeme podpořit samoživitele. Po celém Česku dlouhodobě spolupracujeme s místními charitativními organizacemi ať už formou darování potravinových přebytků potřebným, nebo prostřednictvím unikátního grantového programu ‚Vy rozhodujete, my pomáháme‘,“ uvedla Iva Pavlousková, managerka externí komunikace Tesco Stores pro Českou republiku.
Bramborový salát je pro většinu lidí jedním ze symbolů Vánoc, samoživitelé si ho ale velmi často musejí odepřít. „Někomu se může zdát, že je taková pomoc zbytečná, pro nás ale znamená mnoho. Pravá štědrovečerní večeře k vánoční atmosféře patří a to, že jsem nemusela řešit, zda na její přípravu zbydou v rodinném rozpočtu peníze, byla velká úleva,“ řekla Ivana, samoživitelka a maminka dvouleté Aničky a pětiletého Františka.
Zdroj: Značka Hellmann´s rozdala samoživitelům tunu bramborového salátu. Unilever. Tisková zpráva
Související
Ze světa členů
Kooperativa a Transkript online spustili novou službu pro osoby se sluchovým postižením
Ze světa členů