Značka Love Beauty & Planet se spojila s Rekoly

6. 6. 2020

Filosofie značky Love Beauty & Planet je založená na tom, že krása a udržitelnost mohou kráčet ruku v ruce. Značka to dokazuje i prostřednictvím malých skutků, kterými chce vyjádřit lásku a respekt k naší planetě. Jeden z takových skutků umožnila spolupráce značky s Rekoly. U příležitosti Světového dne oceánů 8. června chce LBP všechny motivovat k zapůjčení kola a omezení jízdy autem. V tento den proto zaplatí prvních 30 minut jízdy pro každého.

Podpořit filozofii značky můžete již 8. června, kdy se po městě místo autem svezete na Rekolech. Tento den se slaví Světový den oceánů a snižování uhlíkové stopy má přímou návaznost na oceány a růst jejich hladiny. Proto se značka Love Beauty & Planet a Rekola spojily! V tento den vám naše značka zaplatí prvních 30 minut jízdy na jakémkoliv z růžových kol Rekola. Budeme se těšit na to, kolik uhlíkové stopy společně ušetříme! Protože čím víc z nás projeví malé skutky lásky, které sestávají z tak jednoduchých rozhodnutí jako upřednostnit kolo před autem, tím větší změny můžeme společně dosáhnout. #smallactsoflove.

Používání Rekol je naprosto jednoduché! Stačí stáhnout appku, ve které se vám ukáže pár jednoduchých kroků, jež jsou pro zapůjčení kola potřeba. A můžete jezdit, a to i opakovaně, Světový den oceánů se přece slaví celý den. Po navrácení kola se vám nic nenaúčtuje, případně pouze minuty, které přesáhly 30minutový interval.

Značka Love Beauty & Planet věří, že krása a udržitelnost mohou společně fungovat. Love Beauty & Planet se tak snaží malými skutky projevovat lásku pro přirozenou krásu i pro naši planetu. Mezi tyto skutky patří především naše malé krůčky, kterými pomalu, ale jistě dosahujeme našich ambiciózních cílů. Má například lahve ze 100% recyklovaného plastu, tyto lahve jsou dále recyklovatelné. Suroviny v produktech jsou přírodní a udržitelně získávané. Značka nikdy netestuje na zvířatech. To je jen pár závazků, které již splnila, a tím ani zdaleka nekončí!


Zdroj: Značka Love Beauty & Planet se spojila s Rekoly, UNILEVER ČR, spol. s r.o., 1. 6. 2020. Dostupné ZDE.

Související

Jan Saudek a další české osobnosti se staly tvářemi kampaně Naše planeta

Přejít na článek

EU musí zveřejnit strategii “od zemědělce ke spotřebiteli” s cílem snížení spotřeby masa, říkají přední nevládní organizace

Přejít na článek